Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Kikket etter TVer på Prisguide, og fant denne. Hvis man ser på spesifikasjonene, virker jo dette som en veldig god TV? 1:1 pixelmapping og Full-HD. Er det noen som har erfaringer med denne TVen, eller vet hvordan kvaliteten er? Endret 21. desember 2008 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Visste ikke "Trans-Siberian Orchestra" lager TV'r =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Oisann, må ha kopiert feil link Fikset nå. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er vanskelig å si om den tv-en leverer varene, men jeg er litt skeptisk til slike "billig" tv-er. Hvis du ikke har mulighet til å sjekke den ut så bør du vurdere noe annet. Du får en Panasonic plasma til nesten samme prisen og tv-ene deres er meget bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har tenkt å bruke TVen til spilling og data, og er derfor litt usikker til plasma-TVer. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har tenkt å bruke TVen til spilling og data, og er derfor litt usikker til plasma-TVer. Hvorfor kjøpe noe de fleste ikke har hørt om? Man får veldig gode sjermer til en rimlig pris i dag.................. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå