lolzormaxor Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Altså, når jeg starter xboxen, så kommer jeg til dashboard, og jeg kan joine hvilken som helst party chat eller noe, så det funker helt fint, men når jeg skal starte et spill, uansett om det er et arkade spill eller vanlig spill, så slår xboxen seg av,og jeg får 2 røde ringer. Kan jef fikse det? Eller må jeg levere den inn? Og det som er er at xboxen har vært fikset 3 ganger, så kan jeg ikke da levere den inn til de jeg kjøpte den av og få en ny? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 2 ringer? Hvis du mener 2 av lysene er røde, venstre halvdel av sirkelen, så betyr det at Xboxen blir for varm. Om Xboxen har nok ventilasjon, er det mulig viftene ikke fungerer skikkelig, støv har tettet til luftsirkulasjonen, kjøleribbene har løsnet, etc. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 hva skal jeg gjøre da? (jeg er snupe) Og den lager jævlig mye bråk, som om den lagrer opp til å sprenge til helvete. Skal jeg levere den inn? Og jeg har jo levert den inn 2 ganger fra før. skal jeg ikke da få en ny? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvis den bråker så er det nok viftene som går for fullt. Kan hende temperaturføleren er gåen også. Jeg ville ha levert den til MS. Om du får en ny, spørs vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå