ChillyWilly Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har koblet til min E66 til pc og er koblet til internett. Men jeg faar bare Edge hastighet. Det er sterkt signal og i folge dekningskartet til netcom er det super-3G her. Finner ikke ut hvordan jeg aktiverer 3G. Trodde i utgangspunktet det skulle skje automatisk.. Noen ideer? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 kobler du den opp ved hjelp av bluetooth eller kabel? Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg bruker bluetooth. Men jeg faar Edge hastighet ogsa naar jeg wapper.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har du 3G-sim? (USIM) Hvis du har NetCom sjekker du dette ved å ta ut SIMkortet og sjekke SIMnummeret (trykt på selve brikken). Dersom SIMnr starter med 21 eller høyere er det 3G-sim og du må da aktivere 3G selv på telefonen. Dersom SIMnummer starter med lavere enn 21 (typisk 15 eller 08) må du ha nytt USIM fra NetCom. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du kan også sjekke innstillinger>telefon>nettverk>nettverksmodus> og så velge 3g eller dobbeltmodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå