Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har fått mail om at jeg er en av gårsdagens vinnere i NSB sin julkalender. Hadde aldri trodd jeg kom til å vinne på noen av de kalenderne jeg er med på. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva vant du? Gratulerer Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer, hva vant du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 I mailen står det: "Premien er et reisegavekort for 1 person, én vei på en valgfri strekning. Premien blir sendt deg i posten." Er også med i kåringen av hovedpremien: En av tre spennende opplevelsespakker. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Altså du kan reise en plass men må betale for å komme deg hjem igjen. Altså du får 50% rabatt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, men det passer meg egentlig perfekt, siden jeg allerede har bestillt en billett en vei, men enda ikke har kjøpt billetten hjem igjen. Så da tenkte jeg å bruke premien på det og spare noen hundrelapper ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå