hansjqrg1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Noe utenom det vanlige liksom. God jul forresten! Endret 24. desember 2008 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Og tynne slips er noe utenom det vanlige? Kanskje for endel år siden, men når går det vel mer i tynne enn tykke slips for de under 30ihvertfall. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hm.. Blå dongeri bukse, sort Burzum t-skjorte med bilde av Åsane Kirke nedbrent, og opp-ned kors smykket mitt. Eller, det hadde jeg i fjor. Tviler jeg gidder i år. Er ikke så protestlysten lenger. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Siden jeg bare er med kjernefamilien tror jeg at jeg dropper dressjakke, og bare har dressbukse, skjorte og slips. Tar nok på jakke når vi skal i gudstjeneste, men den blir nok liggende når vi skal spise og kose oss. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kler meg helt vanlig. Gjør ikke noe stort nr av julaften. Jeg kler meg slik jeg føler meg komfortabel i og deltar. Samme gjør min bror. Feirer bare med bror og foreldre så går greit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Her gikk jeg i sort dongribukse, lyseblå skjorte og dressjakke. Droppa renneløkka i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå