Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 I år vurderer jeg å droppe dressen for første gang. Tenkte dressbukse, hvit skjorte, rød v-hals og slips som matcher v-halsen. Skal forsåvidt bare være med nærmeste familie i år. Vurderer det sjæl, skal også bare feire med familien. Dressbukse blir det nok, er nok mere usikker på overkroppen. Ser heller ingen vits å pynte seg noe voldsomt når det kun er familie. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Tenkte å kjøre grå dressbukse, grå lysegrønn og hvitstripet skjorte med hvite ermer og hvit krage. Så ha en mørkegrå cardigan fra Minimum over. Så kjøre et grått og rødt slips. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Sort shorts (silke-ish) Blondestrømper Hvit, tynn genser Blazer Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Skal vi få opp en 'post bilde av ditt juleantrekk 08'-tråd? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Vanlig jeans Skjorte Slips Enkle er ofte det beste for meg hvertfall.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Dressbukse og en fin skjorte, dressen min er et annet sted i landet for tiden. (pleier uansett ikke å gå med dress på julaften) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Sort dress, hvit skjorte, sort slips, sorte sko, mansjettknapper, sort lakkbelte. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Skal vi få opp en 'post bilde av ditt juleantrekk 08'-tråd? Det er vel ingen vits, det er jo det vi har bildetråden til.. Eller så kan jo folk bare poste her om de vil Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 radikalt med dress uten slips, to knapper åpne. skjortekragen innenfor jakka. med et slikt setup kan ikke jakka tas av. Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 radikalt med dress uten slips, to knapper åpne.skjortekragen innenfor jakka. med et slikt setup kan ikke jakka tas av. Kva er radikalt med skjortekragen innenfor jakka? Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 nei, dress uten slips er radikalt. døme http://casadelshai.files.wordpress.com/200...una-suit-ad.jpg sportslig, moteaktig, uformelt. Kvinner bør ha kragen uttapå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Nå om dagen vil jeg si det er mer "radikalt" med slips enn uten. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 interessant touch, jeg er enig, jeg har kjøpt tynne slips. de er rad=) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Hæ? Er tynne slips radikalt? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Klart man skal ha slips. Selv foretrekker jeg et som er mer tykt enn tynt, og knyttet med en enkel windsor. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Svart kjole, knehøy med åpen rygg. Classy som ikke viser alt for mye hud. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Håper på bilder fra julaften i bildetråden gutter og jenter Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Kan noen forklare meg hva radikalt betyr? Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Definisjon av radikal. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Tror du ikke jeg har sett i ordboken før jeg spør? jeg bare får ikke det til å stemme med hvordan ordet blir brukt her, kan noen venligst forklare det for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå