HOHOHOHO222 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg på julaften, så jeg tenkte jeg skulle høre hva dere hadde planlagt å gå med. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg på julaften, så jeg tenkte jeg skulle høre hva dere hadde planlagt å gå med. Helt umulig å svare på uten å vite hvordan du feirer jul.... Hjemme med familien eller med inviterte gjester? Borte med nære venner eller mer ukjente? Alt dette bidrar til å bestemme antrekket. Feirer du alene er det jo enkelt Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Svart dress, svarte sko, svart/mørkt belte. Turkise mansjettknapper, slips med diverse farger inklusive et hint av turkis (Paul Smith, trådstarter vet hvilket jeg sikter til). Hvit skjorte. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Blir vel helt vanlig dress her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Kjole, strømpebukser, et skopar som jeg forhåpentligvis ikke får gnagsår av. Lett sminke (sett at jeg finner sminkeskrinet mitt, det er sporløst forsvunnet) og lange hansker. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Helt umulig å svare på uten å vite hvordan du feirer jul....Hjemme med familien eller med inviterte gjester? Borte med nære venner eller mer ukjente? Alt dette bidrar til å bestemme antrekket. Feirer du alene er det jo enkelt jeg ser nå at jeg lagde første posten i en fei, og glemte å ta med endel.. Jeg vil ikke egentlig at dere skal kle på meg, det klarer jeg fint selv. Men jeg lurte på hva dere skulle gå med slik at jeg kunne få litt inspirasjon til hva jeg selv kunne ta på meg. dress For et bra svar! Nei Jeg regner med at nesten alle går med dress på julaften. Hva med å fortelle litt om hvordan dress, hvordan farger, hvordan slips, accessories osv du skal gå med. Endret 21. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Det blir vel det min svarte dress med en lys-blå/svartstripete skjorte og et "fancy" Jaguar-slips jeg fikk i julegave i fjor. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Dress er dress, svart med raud skjorte, ikkje slips, ikkje noko meir dilldall ut over det. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Dress er ikke dress nei, det finnes utrolig mange forskjellige Lenke til kommentar
floww Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 lysgrå dress(åpen dressjakke), svart vest innenfor, hvit skjorte, rødlilla slips/accessories. det blir julaften for meg iaff Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Dressbukse, svart belte, hvit skjort og en mørkeblå fin-genser. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Svart mot mørkeblå? Veldig mørkt, nesten svart. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Mjo, kan tenkes det funker, men ville isåfall gått for grå eller svart heller. Kan ikke si jeg bryr meg så veldig egentlig, gidder i hvert fall ikke kjøpe inn en ny genser siden jeg kun bruker det på julaften. Ellers bruker jeg vel dress eller kofte . Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 I år vurderer jeg å droppe dressen for første gang. Tenkte dressbukse, hvit skjorte, rød v-hals og slips som matcher v-halsen. Skal forsåvidt bare være med nærmeste familie i år. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 I år vurderer jeg å droppe dressen for første gang. Tenkte dressbukse, hvit skjorte, rød v-hals og slips som matcher v-halsen. Skal forsåvidt bare være med nærmeste familie i år. Vurderer det sjæl, skal også bare feire med familien. Dressbukse blir det nok, er nok mere usikker på overkroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå