pruntox Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 På den ene dataen min så går det ikke an og bruke 3d kortet som står i. når jeg kobler skjermen til det og starter opp så vil enten ikke skjermen funke eller så kommer det bare opp masse meldinger og tull Enormt irriterende og ikke kunne spille en del spill på den pcn siden pcn ikke kan bruke 3d kortet Hva er galt? Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Kanskje RAMen på det er ødelagt? hvordan kort er det da? Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Ikke mobb. Det er et Voodoo 3 kort. gammelt som fan men det er pcn oxo Men viss jeg får til at kortet skal funke så går det ihvertfall an og spille cs og andre spill Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Det er et Voodoo 3 PSI kort Det er noen skjerm innstillinger på pcn som viser at det er 2 skjermer. Standard skjerm og den andre skjermen TekBright. Standard skjermen vises som nr 1 og voodoo som nr 2 Det er oxo 2 skjerm kort. Den ene er til hovedkortet og den andre er voodoo kortet. Håper dere forstår... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 sorry, aner ikke hva som kan være feil.... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har du disabla det interne skjermkortet i BIOS? (forstod det som om du hadde 2) Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Pørv å dekativere det integrerte skjermkortet. Du må inn i biosen for å gjøre det. Var borti et lignende problem med et Voodoo banshee kort for noen år tilbake. Da måtte jeg oppgradere biosen til selve skjermkortet også for at det skulle fungere. Gå inn i sikkerhets modus og fjern alle skjermkort fra system, så starter du opp og legger inn driverene for voodoo 3 kortet ditt. Dette burde fikse problemet ditt. Ser ikke noen andre problemer, siden det er et PCI kort. Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 jeg prøvde nå og skifte til voodoo porten men da fikk jeg bare en beskjed Viss du kan lese denne meldingen så har Windows initialisert skjermkortet Viss du vil bruke dette skjermkortet som en del av skrivebordet så kan du justere dette i Innstillinger. Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Kan ikke så mye med det der Bios opplegget. Kan prøve men.... Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 hehe. gikk ikke så bra. Nå er alt bare på 16 farger og slik Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har du innstallert drivere da...? Lenke til kommentar
pruntox Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Jiha! Jeg fikk det til Starta opp maskinen Gikk inn i BIOS Skifta fra onboard vga til add-on vga Thx for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå