Gå til innhold

Går ikke an og bruke skjermkortet?!?

pruntox

Anbefalte innlegg

På den ene dataen min så går det ikke an og bruke 3d kortet som står i. når jeg kobler skjermen til det og starter opp så vil enten ikke skjermen funke eller så kommer det bare opp masse meldinger og tull :(

Enormt irriterende og ikke kunne spille en del spill på den pcn siden pcn ikke kan bruke 3d kortet

Hva er galt? Hvordan fikser jeg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et Voodoo 3 PSI kort

Det er noen skjerm innstillinger på pcn som viser at det er 2 skjermer. Standard skjerm og den andre skjermen TekBright. Standard skjermen vises som nr 1 og voodoo som nr 2

Det er oxo 2 skjerm kort. Den ene er til hovedkortet og den andre er voodoo kortet.

Håper dere forstår...

Lenke til kommentar

Pørv å dekativere det integrerte skjermkortet. Du må inn i biosen for å gjøre det. Var borti et lignende problem med et Voodoo banshee kort for noen år tilbake. Da måtte jeg oppgradere biosen til selve skjermkortet også for at det skulle fungere. Gå inn i sikkerhets modus og fjern alle skjermkort fra system, så starter du opp og legger inn driverene for voodoo 3 kortet ditt. Dette burde fikse problemet ditt. Ser ikke noen andre problemer, siden det er et PCI kort.

Lenke til kommentar

jeg prøvde nå og skifte til voodoo porten men da fikk jeg bare en beskjed

Viss du kan lese denne meldingen så har Windows initialisert skjermkortet

Viss du vil bruke dette skjermkortet som en del av skrivebordet så kan du justere dette i Innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...