Gå til innhold

Høytalere til nytt tv, trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Vi har nå bestilt oss nytt tv ( Sony Bravia 40w4500) og en PS3 som er pakket inn til julaften.

Og lyd er jo og en ganske viktig del, så da trengs nye høytalere og. blir vell litt for svakt med lyden fra høytalerene i tvn.

Tenker på 2 høytalere som skal ligge oppe på en hylle, en i hver hjørne av rommet.

Noen som har noe og anbefale? helst ikkje så altfor dyrt :)

Dem skal se slik ut: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336193

det er bare et eksempel, 2 som ser slik ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ønsker å få mest mulig ut av lyden når du spiller playstation/ser film, så ville jeg kjøpt et surround anlegg.

Da kan du enten gå for et ferdiganlegg som man får kjøpt feks på elkjøp, eller et anlegg bestående av løskomponenter som forsterker, kabler og selvsagt høytalere og sub.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
hm ok. hva koster et greit surround anlegg da?fins det noe greit til maks 1000?

Det er på grensen man får en "grei høyttaler" til 1000,-. :p

Lenke til kommentar

Dersom du skal kjøpe deg to høytalere, så må du ha en forsterker til å drive disse. Til 2000kr blir det vanskelig å finne en forsterker + kabler + høytalere.

Hadde jeg vært deg og hatt et budsjett på rundt 2000kr hadde valget vært enkelt. Jeg ville gått for et Logitech z-5500 surround anlegg. Her får du masse lyd for en veldig god pris. Høytalerne er små og kommer med veggfester slik at du enkelt kan feste de der du ønsker.

Anlegget kobler du til Playstation 3 med en Optisk kabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...