allumptr Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei. Ettersom den gamle stasjonære PCen min ble ødelagt over tid av virus, så trenger jeg en ny bra gaming-pc. Ettersom jeg akkurat har kjøpt en ''arbeids-laptop'', vil jeg helst ikke bruke mer enn nødvendig på en Gaming-PC. Mine krav til den nye PCen er at den spiller Age of Conan, helst på High, på de fleste punkter. Jeg vet det er mye å kreve, ettersom det er høye krav for å spille Age of Conan. Men hvis det er noen mulighet for at det går ann, tenkte jeg at jeg ville få svar her. Dette er kravene: Core2 Quad 3.0GHz GeForce 9800 GTX 2GB RAM Intel Core2 QX9650 eVGA 780i 2GB Corsair XMS Memory (1GBx2) 750GB Seagate 7200.11 SATA Hard Disk Drive Windows Vista 32-bit SP1 Graphics Card: GeForce 9800 GTX beta Nvidia ForceWare 175.16 Hvis det er umulig å få en PC med de komponentene til rundt den prisen, er jeg også villig til å kjøpe en Stasjonær-PC med disse komponentene: Intel Core2 Duo E6600 eVGA 780i 2GB Corsair XMS Memory (1GBx2) 750GB Seagate 7200.11 SATA Hard Disk Drive Windows Vista 32-bit SP1 Graphics Card: GeForce 7900 GTX beta Nvidia ForceWare 175.16 En Gaming-Laptop som drar Age of Conan bra, er også en mulighet. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Her har jeg satt sammen en PC som vil greie Age of Conan på så si fullt med god FPS . PC'en består av: Kabinett: Antec Three Hundred Billig og bra. Hovedkort: Asus P5Q Pro Et bra hovedkort . Prosessor: Intel Core 2 Duo E8400 En god prosessor på 3 GHz, siden AoC hovedsaklig kjører på en kjerne blir quad unødvendig (har AoC selv). DVD brenner: Nec AD-5200A Trenger vel ikke si så mye. Minne: OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 Billig og bra. Strømforsyning: OCZ StealthXStream 600 Watt En god strømforsyning på 600 watt. Billig er den også. Harddisk: Samsung Spinpoint F1 1 TB Kan godt gå ned til 500 GB hvis du vil spare litt penger. Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4870 Et kraftig skjermkort som drar AoC bra. Lenke til kommentar
allumptr Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Det ser kjempe bra ut. Så det er det aller beste jeg kan få til den prisen? Og Age of Conan kommer til å fungere veldig bra med de komponentene? Det er ikke noe i tillegg til de komponentene du fant som jeg trenger for å mekke sammen en brukbar PC? Er ikke noen ekspert innen PC og data, så hvis du sier det er det beste jeg kan få tak i, så skaffer jeg meg alle de komponentene og mekker sammen en PC =) Takk for svar! Endret 21. desember 2008 av allumptr Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det ser kjempe bra ut. Så det er det aller beste jeg kan få til den prisen? Og Age of Conan kommer til å fungere veldig bra med de komponentene? Det er ikke noe i tillegg til de komponentene du fant som jeg trenger for å mekke sammen en brukbar PC? Er ikke noen ekspert innen PC og data, så hvis du sier det er det beste jeg kan få tak i, så skaffer jeg meg alle de komponentene og mekker sammen en PC =) Takk for svar! Den pcen han satt opp vil jeg si at klarer å dra alle spill per dags dato vis du ikke har en skjerm som er støre en 22"... Det er min mening Får ikke noe bedre til den prisen, er et bra oppsett Lenke til kommentar
allumptr Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Ok takker! Da bruker jeg 7000 og mekker en PC =) Takk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå