Strongbow Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøpte meg en dvd-opptaker på Coop Obs forrige helg, men jeg får ikke den til å fungere skikkelig. Jeg har koblet til strømkabelen og scartkabelen men det kommer ikke noe fram på tv-en. Opptakeren fungerer, det ser jeg på displayet og scart inngangene på tv-en brukes til Wii og 360 så jeg vet de fungerer også. Trenger jeg noe annet i tillegg? Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøpte meg en dvd-opptaker på Coop Obs forrige helg, men jeg får ikke den til å fungere skikkelig. Jeg har koblet til strømkabelen og scartkabelen men det kommer ikke noe fram på tv-en. Opptakeren fungerer, det ser jeg på displayet og scart inngangene på tv-en brukes til Wii og 360 så jeg vet de fungerer også. Trenger jeg noe annet i tillegg? og du har valgt riktig AV utgang på tv`n? Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 AV? Scartkabelen er satt inn i scart inngangen og den tilhørende scart kanalen er valgt på tv-en hvis det er det du snakker om. Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 AV? Scartkabelen er satt inn i scart inngangen og den tilhørende scart kanalen er valgt på tv-en hvis det er det du snakker om. Det jeg mente ja Da har jeg ikke anelse du.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kjøpte meg en dvd-opptaker på Coop Obs forrige helg, Lumatron DVDHDR-77 eller noe sånn? Får du lyd, men ikke bilde? Mulig at den står i progressive scan modus mens den må stå i interlaced scan for at du skal få overført et bilde som funker over SCART. Prøv knappen øverst til høyre på fjernkontrollen merket PS/IS. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Får ikke lyd heller. Det står Ino 3 på opptakeren og esken, noe annet navn finner jeg ikke. Jeg har ikke noen knapp med "PS/IS" på hverken fjernkontrollen til tv-en eller opptakeren. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Slå på spilleren, kjør ut dvd rommet så den står ute. Så holder du ned STOPP knappen i 5+ sec. Det = reset, det ordnet min spiller fra prog scan. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har gjort det siden det sto i manualen, men ingenting skjer. Skjermen er forsatt blå, noe den pleier å være hvis ingenting er koblet til scart kontakten eller maskinen er av. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Byttet den inn i dag. Nå får jeg ihvertfall bilde, bare at det er ikke noe annet enn snø. Hvordan får jeg lagt inn tv-kanalene? Jeg har gjort automatisk søk, men den finner ingenting. I manualen står det bare hvordan jeg kobler den til antenne, men jeg har kabel-tv. Endret 3. januar 2009 av Strongbow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå