Ola92 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hei! Jeg har vært på utkikk etter et headsett som gir en naturlig lyd (til produksjon, der man må høre hvordan lyden egentlig skal være). Jeg har sett veldig mye på Sennheiser HD 205 som ser ut til å være et greit alternativ som koster godt under 500kr. Men jeg begynner å bli litt usikker ettersom det er mange forskjellige "Sennheiser HD ..." Så jeg har funnet noen andre alternativer også: Sennheiser HD 201 ca. 200kr Sennheiser HD 437 ca. 200kr Sennheiser HD 415 ca. 400kr Sennheiser HD 435 ca. 450kr Sennheiser HD 465 ca. 500kr Er det noen som har noen anbefalinger bortsett fra disse? Jeg vet om Beyerdynamics DT770 og alt sånt, men jeg vil gjerne ha det for under 500kr siden jeg skal kjøpe 3 ALLE HJELPSOMME SVAR er til STOOR HJELP, og jeg vil bli veldiig GLAAD!! Endret 21. desember 2008 av Ola92 Lenke til kommentar
toffo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vil tro du bør legge AKG K514 (409 på CDON) og AKG K518 DJ (439kr på CDON) på lista. Førstnevnte har store halvåpne klokker (bedre komfort i lengden) DJ'ene har mellomstore lukkede klokker (ikke så bra komfort, men stenger annen lyd mye bedre ute) Jeg synes AKG generelt har mer 'naturlig' lyd enn Sennheiser, men jeg kjenner ikke alle modellene så jeg skal absoutt ikke være bombastisk. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 AKG K 514 så jo ganske pene ut Noen som har erfaringer med noen av headsettene som har blitt nevnt hittil? Det er veldig varierte erfaringer så jeg klarer bare ikke å bestemme meg!! Men tusen takk for svaret da!! Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Ingen forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå