Gjest guest Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ok, natt til idag sendte jeg melding til en jente jeg er forelsket i en melding om at jeg var kjempeforelsket i henne. plain and simple. hun spurte om jeg hadde sendt til riktig person og jeg bekreftet at det var til henne jeg mente. hva gjør jeg nå? :S jeg har lyst å be henne ut men, nå er alt jeg vil prøve å gjøre med henne eller invitere henne med på helt åpenbart et forsøk på å få henne forelsket i meg. står helt fast her nå. tør ikke sende henne melding og kommer ikke til å klare å se på henne uten å rødme som pokker :o er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre nå? vi er begge 18 btw takker! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 I mitt syn har du to muligheter: 1. Ringe henne, servere en liten hvit løgn om at kompisen din lånte telefonen og skrev meldingen, elns. 2. Prøve å ta det med litt humor, si at det er sånt som skjer i fylla og ta det derifra. Lykke til anyway Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Støtter forslagene over, selv om jeg ville helst gått for nummer to. Det er mye personlig vekst å stå i dette og stå for det du har sagt, men ta det med litt humor. Le litt av det og si at "Siden jeg likevel bæsja på leggen og la verdens største forventninger på deg i går så synes jeg virkelig du burde bli med å ta en kaffi og prate litt dritt." Det viser jo enorm selvikkerhet å ha gjort en sånn teit ting og så le av det og forholde seg til det som en liten filleting. For det er stort sett det det er. En liten filleting. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 I mitt syn har du to muligheter: 1. Ringe henne, servere en liten hvit løgn om at kompisen din lånte telefonen og skrev meldingen, elns. 2. Prøve å ta det med litt humor, si at det er sånt som skjer i fylla og ta det derifra. Lykke til anyway Bruk mulighet nr 2. Le av det selv og si at sånnt skjer i fylla og ta det derfra. Nr 1 vil bli litt for dumt syns jeg, pluss at du mister den fine muligheten du har laget til å få til noe. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 ouch Kjærlighetserkleringer er generelt et no-no.. Men her var du heldig og gjorde det i fylla, noe som kan virke til din fordel. Jeg vil kaste meg på resten av de som har svart, og si at du skal ta det litt med humor, og bygge videre derfra. Vis at du er en selvsikker person som kan le av seg selv og le av dine feil. IKKE si unskyld for det du har gjort, men som Skalle skrev, så kan du heller gå for en "haha, jaja sånn kan det gikk.. Uansett.. jeg skal ut for å få meg en kaffe i morgen, du burde bli med!" Etter det skal du ikke ta det opp noen sinne igjen. Få henne til å glemme hva som har skjedd, og vis henne at du er en morsom fyr. Underbevisstheten hennes kommer til å huske på hva du har sagt, og hun kommer til å ha det i bakhodet når hun finner ut av sine følelser for deg. Det kan tippe skålen i både positiv og negativ retning, så her må du handle fort. Lykke til! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 I mitt syn har du to muligheter: 1. Ringe henne, servere en liten hvit løgn om at kompisen din lånte telefonen og skrev meldingen, elns. 2. Prøve å ta det med litt humor, si at det er sånt som skjer i fylla og ta det derifra. Lykke til anyway NEI. hvertfall ikke den første, det er bare teit. vær ærlig, mye bedre, hvis ikke vil du oppstå som en retard hvis det faktisk skjer noe mellom dere. Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hehe, been there, done that. og det gikk rett til helvete vanligvis skal man ikke si a hvis man ikke kan si b, men i dette tilfelle er rådet å ikke si B om du ikke kan si C. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har du sagt A må du si B, for å C hva D E! Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ga hun noe svar tilbake da du bekreftet at det var riktig? Uansett, neste gang dere har kontakt (f2f), samme hvor rød du er/blir, så vær laidback og si: "Barn og fulle lyver aldri, vet du! Neida, beklager. Satt med en kompis og bølleringte hit og dit, så sånn er det med den saken." Her slår du to fluer i en smekk. Om hun har gitt deg positivt svar på bekreftelsen, kan du bare spørre om dere skal finne på noe. Bare ta det easy og ikke stress med A eller B. Skjer det, så skjer det. Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 trådstarter her. snakket med henne på msn, og vi hadde en liten diskusjon der, jeg hadde fortalt henne de beste rådene som har komt her, men hun kom plutselig med spørsmålet "men mente du det virkelig?". taklet det ganske bra, og beklaget at det var slik hun skulle finne det ut. hadde aldri klart det uten hjelpen fra dere. takker har allerede lagt en plan for hvordan jeg skal be henne ut etter jul Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bra bra! Hold oss oppdatert på hvordan det går da. Virker jo nesten som hun har litt interesse etter som hun tok opp emnet i stedet for å avslå det eller unngå det.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 det er jo dritbra mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå