Oook Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Som emnetittelen sier, spaken min disconnecter hele tiden. Det står at det er fullt batteri, så det skal vel ikke være batteriene som gjør at den skrur seg av og på hele tiden? Noen andre som har hatt problemer med dette? Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Som emnetittelen sier, spaken min disconnecter hele tiden. Det står at det er fullt batteri, så det skal vel ikke være batteriene som gjør at den skrur seg av og på hele tiden? Noen andre som har hatt problemer med dette? Jeg har det problemet, itillegg til at jeg har en batteri bug som gjør at den tror det er lite batteri i selv om det er fullt. så min kontroll disconnecter og slår seg av Lenke til kommentar
Oook Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Kjipe greier. Jeg kjøpte konsollen min før under 1 måned siden. Så det blir vel bare å gå ned å be om en ny spake. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Som emnetittelen sier, spaken min disconnecter hele tiden. Det står at det er fullt batteri, så det skal vel ikke være batteriene som gjør at den skrur seg av og på hele tiden? Noen andre som har hatt problemer med dette? Jeg har det problemet, itillegg til at jeg har en batteri bug som gjør at den tror det er lite batteri i selv om det er fullt. så min kontroll disconnecter og slår seg av Du bruker ikke tilfeldigvis billig batterier? First Price og Ikea type batterier har en tendens til å få mine kontrollere til å oppføre seg slik. Skjer aldri med Duracel osv, så har regnet med det er dårlig kontakt på selve bartteriet til de billige. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg bruker batteriene som fulgte med. Når jeg trykker på home-knappen står det at batteriet er tilnærmet fullt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja det er det som er med billig batteriene, at det står at det er fullt, mens når man spiller disconnecter den plutselig. Bruker du batteriene som fulgte med skal det vel ikke være grunnen, men skader vel ikke å teste et par fulle Duracel for å være sikker. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Som emnetittelen sier, spaken min disconnecter hele tiden. Det står at det er fullt batteri, så det skal vel ikke være batteriene som gjør at den skrur seg av og på hele tiden? Noen andre som har hatt problemer med dette? Jeg har det problemet, itillegg til at jeg har en batteri bug som gjør at den tror det er lite batteri i selv om det er fullt. så min kontroll disconnecter og slår seg av Du bruker ikke tilfeldigvis billig batterier? First Price og Ikea type batterier har en tendens til å få mine kontrollere til å oppføre seg slik. Skjer aldri med Duracel osv, så har regnet med det er dårlig kontakt på selve bartteriet til de billige. nei, det skjer bare med play and charge batteriene når jeg bruker dem i halo kontrollen min. har gått over til vanlige "billige" batterier virker fint der, må ringe til ms igjen. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Ja det er det som er med billig batteriene, at det står at det er fullt, mens når man spiller disconnecter den plutselig.Bruker du batteriene som fulgte med skal det vel ikke være grunnen, men skader vel ikke å teste et par fulle Duracel for å være sikker. Jeg får prøve med noen duracell-batterier og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Bruker kun IKEA-batteri selv, og det fungerer utmerket. God levetid er det også på de batteriene. Jeg hadde et slikt orginalt oppladbart batteri, men det ble kaputt etter 2 oppladinger. Betalte kun 60kr totalt for det fra ebay da men. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg bruker de billige typene (Ikea/First Price) selv da de er så mye billigere i lengden, og god levetid. Men hos meg kobler den ut inn i mellom, men er jo bare å trykke på knappen så er man tilbake. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ikea og Euroshopper kommer godt ut i denne testen: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article613780.ece Levetiden på batteriene varierte fra 19 til 22 timer. Testens billigste batterier fra Ikea og Euroshopper kom godt ut i testen. De koster henholdsvis 1,90 kronerog 2,30 kroner per batteri. Ikeabatteriet hadde en driftstid på 20 timer og 50 minutter, mens batteriet fra Euroshopper varte i 21 timer og 34 minutter. GP Digi 1 var det desidert dyreste batteriet i testen og kostet hele 18,40 kroner per batteri. Det hadde en driftstid på kun 19 timer og 4 miinutter. Best driftstid hadde batteriet Ultra M3 fra Duracell. Det er litt dyrere enn gjennomsnittet med ca 12 kroner per batteri, men varte til gjengjeld i 22 timer og 16 minutter. Så man får faktisk mest bang for the bucks for billigbatteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå