Garanti Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Leser ingenting nå, men har en haug bøker jeg har tenkt til å begynne med, bl. annet "Animal Farm" og "1984" av Orwell, "Dune" av Frank Herbert, "Do Androids Dream of Electric Sheep?" av Philip K. Dick. Men før jeg får begynt på de skal vi jobbe med et bokprosjekt i Norsk der vi må lese 3 bøker. Vurderer Hamsun. Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Akkurat n¨å leser jeg en bok kalt "hyper". Ellers leser jeg "Iform" blader:) Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Harry Potter og føniksordenen faktisk Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 De Fire Og Han Som Gjør Galt Verre for tida... Ellers, hvis jeg ikke har noen bøker da tyr jeg til Donald heheh Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Driver å leser Den siste revejakta nå. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Pleier egentlig aldri å lese før jeg legger meg. Men nå i det siste har det gått i "veien til førerkortet MC" ; D Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 En bedre dag i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå