Gå til innhold

Hva pleier DU å lese ved senga?(Hvis du pleier det da..)

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Tegneserier. Gidder ikke anstrenge hue mitt så sent.

samme her, Donald Duck er en vinner på sengekanten :woot:

Enig, Donald er konge, særlig Don Rosa :D

enig der, Don Rosas nøyaktighet er gull verdt!

sover alltid godt etter å ha lest en klassisk don rosa på sengen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg leser somregel donald. Hender jeg drar frem noen tegneserier under sengen,det er for det meste tegne serier fra marvel.Leser også en del Tom Clancy,men problemet er at jeg har probler med å starte å lese på grunn av jeg er så trøtt, men hvis jeg starter kan jeg lese til LANGT utpå natt.

Lenke til kommentar

Jeg leser som regel data-blader og villmarksliv. Det eneste jeg leser av bøker, er hvis det kommer noe nytt fra Lars Monsen eller Børge Ousland. Har lest de bøkene mange ganger. Men det beste jeg vet å lese, er spill-manualer. Koselig å ta med seg manualen på senga, hvis jeg har kjøpt meg nytt spill.

Lenke til kommentar
Hei Soldier_448!

Regner med at du leser boka på engelsk.Og at du gir oss tilbakemelding om kva du synest om den og om du eventuelt har lest/hørt/sett/spilt noko anna som Douglas Adams var med på å lage mens,han endå var blant oss.

heh, denne posten gikk meg hus forbi :p, så det er vel litt sent å svare nå, da det er en god stund siden jeg leste boka (et par måneder anyway) men, jeg syntes nå at bøkene var geniale :yes: .

Jeg har ikke lest så mye annet av Adams', bare The Salmon of Doubt og Hitchhiker serien, men planlegger å kjøpe de andre bøkene med den derre dektektiven, Dirk Gently eller.no, og de originale radio-manuskriptene.

Akkurat nå leser jeg The Stand: The Complete and Uncut (edition?) av Stephen King, Bly av Lars Saabye Christensen (elns), Redd Menig Ryan (basert på film-manuskriptet av Robert Rodat) av Max Allan Collins, The Eyes of the Dragon av Stephen King, Interview with the Vampire av Anne Rice, The Dark Tower II: The Drawing of the Three (reread) av Stephen King, og Books of Blood (Volume II) av Clive Barker

Lenke til kommentar

Nå går det i Beatles av Lars Saabye Christensen. Sikkert 10. gang jeg leser den. sinnsvakt god bok. Etter det vet jeg ikke hva jeg skal lese, regner med jeg kjøper meg Krig av Knut Nærum, leste den forrige boka hans, husker ikke helt hva den het. Blodspor i snøen eller noe i den dur, morsom påskekrim ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Leser nesten aldri på senga uten å bli liggende til langt på natt. Hvis jeg først starter på en bok, så måå jeg bare lese den ut. Går sjelden mer enn 1/2 dager på selv de tykkeste bøker.

Donald Duck duger, men skal helst være ført i pennen av Don Rosa, evnt. Carl Barks og Marco Rota (?). Syntes mange av de nye Donald-historiene mangler den "sjelen" og humoren som det er i de overnevntes historer. Virker som at nye Donaldhistorier er blitt samlebåndproduksjoner.

Ellers er Pondus-albumene alltid en slager, bedre humor skal en lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Leser ikke så ofte men når eg leser er det VI MENN og noe fiske blader eller data blader. :shrug:

Fisker du ??? Ingenting er som følelsen av å kjempe med en stor laks eller sjø-ørret ? Noen av de beste øyeblikkene i mitt liv til nå <--- kanskje litt overdrevet ja :p

Lenke til kommentar

Nå om dagen leser jeg Den tause verden av han godeste Costeau. Det er en fantastisk skildring av en sprø og heroisk manns liv under vann, det er helt vanvittig noen av tingene denne mannen har gjort. Så hans biografi anbefales på det sterkeste til alle dykkerinteresserte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...