Gå til innhold

Hva pleier DU å lese ved senga?(Hvis du pleier det da..)

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Som mange andre har jeg også lest/leser Clancy bøker.. Har lest Rainbow6, og "holder på med" Bjørnen og Dragen...men den er jo såå lang! Tom Clancy har det med å skrive detaljer...litt for mye etter min mening (selv om det var kult i R6 at han går inn i detalj om elektronikken og våpnene som blir brukt) :-)

Ellers så leser jeg Transworld Skateboarding, Big Brother skate, og Guitar Player..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Jeg leser Learning Perl nå, faktisk nesten ferdig :yes: så skal jeg begynne på Programming Perl. Ellers så leser jeg Pc blader og litt Donald :wink:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Har da et par årganger med pondus liggende fordelt mellom dassen og senga :)

Leser også forøvrig:

Henning Mankell - Før frosten (lest alt av mankell)

Romersk Retorikk

Wilbur Smith - Vismannen Taita

Tolkien - Lord Of the Rings

Marquis De Sade - Filosofi på kammerset

Dette leses paralellt :)

MvH.

Quintilian

Edit: Dostojevskij er også meget god sengelektyre :) Håper noen har fått noen tips lr.no. hehe

nattinatt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Som mange andre har jeg også lest/leser Clancy bøker.. Har lest Rainbow6, og "holder på med" Bjørnen og Dragen...men den er jo såå lang! Tom Clancy har det med å skrive detaljer...litt for mye etter min mening (selv om det var kult i R6 at han går inn i detalj om elektronikken og våpnene som blir brukt) :-)

Ellers så leser jeg Transworld Skateboarding, Big Brother skate, og Guitar Player..

Har lest alt av Clancey faktisk.. når jeg var 14-15... Nå skjemmes jeg egentlig.... Liker ikke den ekstreme pro-amerikanske skrivestilen :)

Quintilian

Lenke til kommentar
Som mange andre har jeg også lest/leser Clancy bøker.. Har lest Rainbow6, og "holder på med" Bjørnen og Dragen...men den er jo såå lang!

Ehehe, Bjøren og Dragen leste jeg på 1 dag sist

sommerferie.. leste fra jeg stod opp til 11 tiden på

kvelden..

Og ja, jeg leser ganske fort :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei!

No er dette kanskje ein litt gamal tråd.

Men,tenkte eg skulle skrive kva bok eg leser på senga no for tida.

No er eg snart ferdig med Michael Moore sin bok Stupid White Men.Når eg er ferdig med den kommer eg til å lese Åsne Seierstads bok Bokhandlaren i Kabul for deretter å ønske meg Krig til Jul.Når eg skriver Krig tenker eg på den nye boka til Knut Nærum.

Lenke til kommentar

å leser jeg The Far Side av Gery Larson (larsons gale verden bok)

Har akkurat lest De femm løvers dal av Ken Follet

Er også snart gjennom alle de 9 TOmmy og Tigern bøkene (får ørtene gang)

Leser for det meste fantacy eller trilere men er gjennom der mesta av fantasybøker (på norsk) så det nermer seg vell snart et år siden forige fantasy

Det er problemet med og lese ut en bok på 300-400 sider på under en uke

det blir ikke flere bøker igjen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...