Gå til innhold

Hva pleier DU å lese ved senga?(Hvis du pleier det da..)

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et representativt utvalg av min sengelektyre den siste tiden:

Donald (gamle Barks-serier er digg, og de nye Don Rosa er fantastiske)

Stephen King (flere her som leser 'burde-ikke-leses-på-sengen-bøker' på sengen?)

Tom Clancy

The Hitchhiker Series (den skikkelig feite boka med hele serien (på engelsk) leste jeg tre ganger i strekk, og kan godt lese den tre ganger til, det beste jeg noengang har lest)

Div. blader (PCGamer, Illustrert Vitenskap, gamle Tekno ++)

Lenke til kommentar

Må bare få komme med ett lite innspill til alle Clancy lesere her...jeg håper virkelig dere leser bøkene hans på engelsk? Jeg har lest mange først på norsk og så på engelsk senere og det er himmelvid forskjell. Skal dere få den ultimate opplevelsen ut av Clancy's bøker, de leses på engelsk! (IMO!)

Husker spesielt første boka jeg leste av han; Red Storm Rising (Rød Storm på norsk), leste den på norsk og noen år senere da jeg virkelig begynte å bli litt mer Clancy interessert kjøpte jeg den på engelsk og leste den om igjen...mye bedre. Etter det har jeg kjøpt alle hans bøker på engelsk.

Akkurat nå leser jeg Executive Orders, etter den skal jeg lese The Bear and the Dragon og etter det igjen Red Rabbit.

Lenke til kommentar

Mafia bøker, spesielt Mario Puzo (mannen bak Gudfaren filmene)

Jeg er akkurat ferdig med Omerta, leste The Last Don før det. Begge er kongebøker, men de må leses på Engelsk, oversettelser ødelegger hele innholdet og alle de gode replikkene. :yes:

Lenke til kommentar
Må bare få komme med ett lite innspill til alle Clancy lesere her...jeg håper virkelig dere leser bøkene hans på engelsk? Jeg har lest mange først på norsk og så på engelsk senere og det er himmelvid forskjell. Skal dere få den ultimate opplevelsen ut av Clancy's bøker, de leses på engelsk! (IMO!)

heh, akkurat slik er det også med Stephen King :).

De norske oversettelsene av hans bøker er heller labre greier, prøv å les en bok av ham på norsk og så på engelsk :roll:

Lenke til kommentar

Den dagen Pondus detter ned i postkassa er det liten grunn til å lure på hva jeg leser ved senga.

Ellers leser jeg som regel fantasy bøker. Holder på Robert Jordan's wheel of time nå. Kommet til femte boka: Fires of heaven. Sjempebra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
...Øyeblikkets tyranni som er skrevet av Thomas Hylland Eriksen. Litt av kva boka handler om finner dykk her.

God bok!

Selv leser jeg om konsernregnskap og mikro/makroøkonomi (døllt).

Eksamen..

Til vanlig blir det musikkblekker som Mojo, Q og Kerrang!.

Lenke til kommentar

leser spiderman en gang i måneden :woot: Ellers ser jeg tv hvis jge ikke er trøtt nok, eller må vente på et "tick" i et eller annet online spill. I ungdomsskole tiden hendte det ofte at jeg leste lekser på sengen, men lekser er det jo helt slutt på :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...