Outlook Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Et eller annet av Tom Clancy. Driver på med Bjørnen og dragen nå. Laaaang bok. Leste den på 2 dager sist Sommerferie, var så sinnsykt bra Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Går i illustrert vitenskap, pondus, grimmy og de gode gamle PYTON bladene mine. Men leser egentlig sjelden når jeg skal sove, pleier å drøye så lenge jeg klarer foran pcskjermen for så og sovne på vei ned i senga når jeg legger meg Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Etter eg skaffa meg PC og TV på rommet har det vorte lite lesing. Det gjekk mest i Billy tidlegare. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Billy RUULEZ!! Skaffa meg "Klassiske Helsider BILLY Årgang: 1957-58" her om dagen. ANBEFALES!!! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Leser ikke saa mye paa senga naa , hoerer ofte paa musikk . Sisite boken jeg leste var " Mephisto " av Klaus Mann og hjemme leser jeg " Vi Menn " en gang i uken . Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 futurama- og simpsons-blader, M3 (svensk), Mobil (svensk), Lyd & Bilde, Eyefi / DVD&Hjemmekino, PCpro, PCWorld, gamle amiga-blader, Gamereactor, Charts (det bladet du får gratis på free record shop), DVDmagasinet, Mute, Vi menn, Vi Menn Bil, Motor, Bil, Autofil, Fidelity, div. klokke-, hifi-, bil-, b&o- og TV-brosjyrer osv... Det var vel nesten alt. Har litt problemer med å sove noen ganger... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Nå leser jeg Jeffrey Archer - Skal vi fortelle det til presidenten? Skal begynne på Tom Clancy snart, når jeg har klart Raven shield Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Det var det jeg visste! Dere er jo en gjeng siviliserte mennesker! Ikke bare overklokkingsfolk! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Donald, PC-Pro, United Supporteren, eller et eller annet til prøve. Kanskje C++ for Dummies en sjelden gang også. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 leser pondus dag ut og dag inn og feier over ernie når den er fersk Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Et eller annet av Tom Clancy. Driver på med Bjørnen og dragen nå. Laaaang bok. Leste den på 2 dager sist Sommerferie, var så sinnsykt bra På to dager? :o God damn! Da leser du kjappt! Jeg liker å ta meg god tid, få med meg detaljene (som det er mange av i hans bøker). God bok? Ja, nå begynner det å komme seg Er litt over halvveis. Liker slike bøker jeg! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Pleier ikke å lese...men hvis jeg leser så leser jeg i pc blader eller nye ukeblader... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Leser Donald Duck. Pocketbok er et must. (liker ikke donald- blader. De legger ved små leker slik at barn kjøper bladet) syns jeg ingenting om Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Wheel of time - serien Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg legger meg så seint det tar ikke mange sekundene før jeg legger meg under dyna til jeg sover. Skulle jeg hatt en bok framme da hadde det tatt ca. 3 år for å lese et donald blad Leser donald pocketer om sommeren ved senga da Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Sovner til tven jeg.. Før leste jeg datablader og Donald ....! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Pleier vel å lese noe av Stephen King før jg sovner holder på med Salem's Lot, Skinn og Bein (ja.. har bare den norske utgaven :/) og The Dark Tower IV: Wizard and the Glass, for tia Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det var det jeg visste!Dere er jo en gjeng siviliserte mennesker! Ikke bare overklokkingsfolk! Eg overklokker ikke selv men kjenner mange som har gjort det.... Eg tipper at "overklokkings folk" er mye mer siviliserte enn deg... BTW eg leser Fallen Angels, T3 8) , og Datablader Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg leser PC Zone, Snowboard blader, og gamle Donald blader før jeg skal sove. Pluss at jeg har radioen lavt på. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Sovner til lav musikk jeg og. Helst klassisk eller rolig pop (ikke sånn som Gareth Gates og Daniel Bedingfield elns, men Popium Hva? Ja, jeg DIGGER Popium...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå