xthal Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 leser det som ramler ned av bokhylla (som er så smart plassert over senga), som oftest litt manga Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ringenes Herre Vegen til førarkortet :smile: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 henger meg på de 2 forann meg, ringenes herre og donald. Eller et pc blad i ny og ne. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 På senga leser jeg: Conan Conan Album Conan bøkene (eirliks øye osv.) Conan Farge spesial Fantomet Fantomet Krønike Fantomet bøkene Pondus men ser for det meste en episode av en eller annen komiserie jeg også. (Friends, Futurama, simpsons, That 70s Show osv.) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Haikerens Guide til Universet av Douglas Adams (for fjerde gang) Ikke på norsk vel. Si at du ikke leser den på norsk! Leser Ringenes Herre for 3 gang? #lotr-quiz @ undernet er kanalen for deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Holder på med ei bok av Kjartan Flaggstad (tror det var det han heter) Husker ikke tittelen, men det var noe med tegn Ganske god bok etter det jeg har lest. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det blir nok mye Conan på meg også. I tillegg går det i PC Gamer UK, Transformers Armada, Vi Menn og Cosmix. Sistnevnte har for øvrig meget bra kvalitet på tegningene (ikke minst Witchblade og Tomb Raider ;-)). Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Donald & Co Conan? Herre.. lengelengelenge siden jeg leste Conan! Selger forresten hele Donald samlinga.. bøker og blader, hele hurven. Jeg har innsett at kvaliteten er dalende på DD, og nekter å betale en formue for å "holde meg oppdatert", til WD. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Pondus, Tommy og tigeren og larson Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei Jimmy Pop! Eg har lest The ultimate Hitchhickers guide to the galaxy (på engelsk,ja).Synest det var ei veldig spennande bok.Diverre fekk Douglas Adams erfare at trening er farlig: Hei Aurstad! Har hørespillet eg også Leser akkurat no Ringenes Herre. Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jo jeg *host*har-tilgang-på-gratis-free6.com*host* Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Om jeg i det hele tatt leser noe så er det Donald Duck & co. Det er knall. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Leser ingenting nå, men las 23 av Lotr på ca 2uker og resten på en måned eller så Det siste jeg ser før det blir mørkt på rommet her er katoden i kabinettet som lyser opp taket... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 2 siste bøkene jeg leste var Jan Guillou - Ondskapen (Genial bok!) Michael Crichton - Sphere (Bedre enn filmen) Men jeg begynner nok snart på Dune-serien igjen...ikkeno slår de bøkene, har lest alle sammen 4 ganger det sistet året tror jeg. EDIT: Hitchikers guide to the galaxy er mojjo...synd at de siste bøkene ikke holder samma kvaliteten. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg er nettopp ferdig med Jens Bjørneboe sin "Jonas", og den kan anbefales.... Nå leser jeg bøkene som seriern "Beck" er bygget på. Tror jeg. Ellers så leser jeg Illustrert Vitenskap en gang i måneden. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei Alastor! Har du lest "The Salamon of Doubt"? eller "En bedrøvet laks" som den heiter på norsk (forøvrig synest eg den norske tittelen var skuffande). Eg holder på å lese den no. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Leser for det meste Donald på senga, eller Scream.. eller det som ligger nærmest senga Lenke til kommentar
Lars Johan Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Leser for tiden << Den blå grotten >> ( bok på ca 500 sider ) ellers Donald, PC-Blad, Illustrert vitenskap, National Geogra*** & Vilmarksliv Lenke til kommentar
Airwave Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har nettopp lest Catch me if You Can av Frank W. Abagnale, og nå holder eg på med The Art of the Steal av samme forfatter. Kan anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå