QPAD92 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei Jeg spiller en del cs, har har en del demoer. Hva annet enn fraps kan jeg brruke til å filme demoene ? takker for svar Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 wegame , enkel og bruke . får fin kvalitet men sist jeg sjekka det ut så var det problemer med lyd på Vista. Det skal gå an å fikse lyd på vista ved å gjøre noe spess , det står forklart på sidene deres. Men uansett så tror jeg fraps er det beste på nett til å screen recorde prog. LINK Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Beklager å si det, men ingen av delene fungerer for CS. Det enkleste er å gå på style-productions.net -> Registrere deg -> Guides -> "Moviemaking for beginners" og du vil finne ut alt av hvordan du skal gjøre det. Om du ikke vil dette kan du enten bruke "Startmovie 60/90" og sette bildene sammen med Sony Vegas/Videomach/Virtual Dub. ELLER bruke HLAE (Half Life Advandec Effects), kjøre demoen, og bruke mirv_recordmovie_start med mirv_movie_fps 200 og sette bildene sammen med Virtual Dub. Les guiden på Style du, så får du vite alt du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå