petter268 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, jeg vil gjerne satse på litt. Jeg vil gjerne prøve meg å satse på fotball, hvem som vinner. Hvor får jeg gjort dette? Kan det gjøres på nettet? Takk for svar! Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette kan gjøres på nettet, eller hos kommisjonær i butikk, alt du trenger er et spillekortnummer. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Å tippe hos Norsk Tipping er ikke lurt. Lav odds. Velg en bookie som f.eks expekt.com, bet365.com, unibet.com etc. Sett innpå den mengden penger du ønsker, f.eks 500 kr. Velg ut kampene du ønsker, f.eks Liverpool - United 2.10 - 3.50 - 2.20 Chelsea - Arsenal 1.90 - 4.00 - 2.80 så tar du det resultatet du tror; H - U - B. Tror du på Liverpool og Arsenal får du din totalodds utifra kombinasjonen mellom de du skal sette penger på. Liverpool og Arsenal gir 2.10 x 2.80 = 5.88 Setter du 100 kr på dette får du 5.88 x 100 = 588 kr Du kan ha så mange kamper som bookien du tillater (ofte opp imot 10 kamper ++). Du kan også bette på alt ifra fast resultat, målscorer, gule kort, røde kort, cornere osv. Bare og se litt gjennom sidene så finner du nok frem! (Ja oddsen her er satt helt tilfeldig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå