Gå til innhold

Fjerne fett fra magen.

Raul07

Anbefalte innlegg

Hallo. Har litt for mye Fett på magen. Ikke veldig mye, men nok til at eg vil kvitte meg med det. Da lurte eg på. Hvordan er det å spille fotball? Går man mye ned av det. Snakker om å spille mot en kamerat. Dribling. 1 mål hver. Blir en del løping av det. Spiller oftest 1 time. Da er eg helt kjørt i hele kroppen. Ville bare forsikre meg om at dette faktisk fjerner fett fra mage og kropp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sunt kan jo være så mangt, men generelt så er sunt, ingen/lite sukker, mindre kjøtt som ikke er 100% rent kjøtt, men 100% rent kjøtt ikke er så veldig usunt, da det inneholder fiber og proteiner.

Ikke frokost blandinger, men heller grovbrød.

Spis mer salat om du ikke gjorde det fra før. Spis mer frukt, gjerne 5 om dagen, eller mer. Slutt å drikk brus, ihvertfall den typen med sukker. Ikke spis potetgull, inneholder mye fett. Ta tran tabletter, eller drikk ren tran. Eller du kan spise mye fet fisk, slik som torsk.

Spis minimum 4 måltider hver dag, for all del ikke hopp over frokosten, da den starter kroppen din om morgenen.

Spis mindre, om du bruker å spise deg overstadig mett. Du kan også spise mindre, da nesten alle spiser mer enn man egentlig trenger. Bruk rundt 20 min per måltid, da får du vite om du spiser for mye eller for lite. Da kroppen trenger 20 min for å si at du er mett.

Enda er det flere ting som heter sunt, i tillegg så er jeg ingen slankeekspert, ei heller en ernærings fysiolog, så noe av dette trenger ikke være 100% korrekt.

Men for de av dere som faktisk vil bli tynn eller bedre trent, så finnes det sikkert en bok "slanking for dummies"

Man trenger ikke å få alt lagt rett opp i nevene, gjør litt for å få det til selv.

Lenke til kommentar

Spis mindre enn du forbrenner, men spis for gudskyld proteiner, ellers vil du miste muskler mens du slanker deg. Som sagt, det går ikke ann å bare fjerne fett fra magen, men du fjerner fett fra hele kroppen.

Du kan ta situps også, men du fjerner ikke fettet av den grunn. Musklene blir bare litt mer synlig og magen blir kansje litt strammere, men fettet er der fortsatt.

Les litt på treningsforum og iform også.

Lenke til kommentar

Fotballen du driver med er helt glimrende, og vil sørge for at du går ned i vekt. Hvis du i tillegg sørger for å unngå drittmat, alkohol etc, blir det riktig bra. Kommer litt an på kroppssturkturen din though. Om du er tynn-feit bør du heller fokusere på å øke matinntaket og heller trene litt med vekter i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...