Gjest Slettet+65132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Går det an å kople ein 230V forsterkar i bil? Altså uten transformator. Det er snakk om ein pc forsterkar, som har ein ekstern straumforsyning som transformerer ned frå 230 vekselspenning til 15 v likespenning. Denne er oppgitt til å levere 1,2 A på 15 V linja. Det står at forsterkaren er på 300 W. Dette er noke som eg ikkje skjønnar siden, (P = U*I) 1,2 x 15 V = 18 W?? Korleis henger dette sammen? Det eg tenkte var å kutte ut den eksterne straumforsyninga og kople forsterkaren til 12 V uttaket på bilen. Går dette? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har koblet PC-anlegg på denne måten før, med gode resultater, bare pass på å få + og - riktig. Det at står på forsterkeren at den er på 300 watt, er bare tull. Dette er sannsynligvis PMPO watt, det vil si at forsterkeren kan gi dette i brøkdels sekund, med masse forvrngning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Flott! Prøver å måle effektforbruket med eit wattmeter(digitalt), men det hoppar opp og ned med ein topp på litt over 20 W. Siden det er signalspenning det er snakk om er vel det veldig vanskeleg å måle digitalt. Ein treng vel ikkje å sette i ekstra kondensatorar når det er snakk om så små effektar? Endret 21. desember 2008 av Slettet+65132 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Flott! Prøver å måle effektforbruket med eit wattmeter(digitalt), men det hoppar opp og ned med ein topp på litt over 20 W. Siden det er signalspenning det er snakk om er vel det veldig vanskeleg å måle digitalt. Ein treng vel ikkje å sette i ekstra kondensatorar når det er snakk om så små effektar? Nei, det trenger du ikke om du så har 3000watt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå