JoeDohn Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Noen som vet hvordan dette regnes ut? Noen ganger får jeg 115 for en seier, andre ganger 85... Noen ganger taper jeg like mye som de andre vinner, noen ganger taper jeg 10 mindre... Why? :-? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 det har vel noe med hvordan du spiller, og hvordan du vinner åg støff altså handler det om hvor godt man vinner tror jg ikke det at jeg har spilt wc3 , men dette er vel et relativt logisk forslag Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Tror det har noe med hvilken level motstanderen din er... vinner mer xp om han har høyere level en deg...og omvendt Lenke til kommentar
KAS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 http://www.battle.net/war3/ladder/war3-lad...teway=Northrend Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 se der ja, takker... burde jeg ha funnet selv, btw... tror faktisk jeg har sett den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå