Gå til innhold

Ferdigbygget Gaming-PC til rundt 8 000 - 9000

Anbefalte innlegg

Jeg har sett meg rundt på internett etter ny Gaming-PC men siden jeg ikke har så veldig peiling blir jeg bare mer og mer forvirret. Så jeg spørr dere om hjelp istedet.

Jeg skal bruke PCen til gaming, interett, musikk (hører på noe intens musikk så trenger et greit lydkort) og noe photoshop. Jeg trenger kun selve PCen og jeg ville sterkt foretrukket at den var ferdigbygget. Jeg vil også ligge i prisklassen rundt 8000 - 9000 kr. Klokking tviler jeg på at jeg kommer til å bruke siden jeg ikke kan noe om det, men hvis det er lett og jeg får hjelp ville jeg nok bruke det.

Til slutt vil jeg bare si at jeg ikke vil kjøpe fra Komplett.no grunnet elendig servies.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett meg rundt på internett etter ny Gaming-PC men siden jeg ikke har så veldig peiling blir jeg bare mer og mer forvirret. Så jeg spørr dere om hjelp istedet.

Jeg skal bruke PCen til gaming, interett, musikk (hører på noe intens musikk så trenger et greit lydkort) og noe photoshop. Jeg trenger kun selve PCen og jeg ville sterkt foretrukket at den var ferdigbygget. Jeg vil også ligge i prisklassen rundt 8000 - 9000 kr. Klokking tviler jeg på at jeg kommer til å bruke siden jeg ikke kan noe om det, men hvis det er lett og jeg får hjelp ville jeg nok bruke det.

Til slutt vil jeg bare si at jeg ikke vil kjøpe fra Komplett.no grunnet elendig servies.

På forhånd takk!

jeg kjøpte denne og kan si jeg er strålende fornøyd. jeg bruker pc'n til musikk og gameing og har ikke hatt noen problemer enda. ganske liten og bråker ikke i det hele tatt:P

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...E8AAAEOjOI03xiL

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Komplett har da ikke dårlig service :O ? Av ferdigbygget pcer er vell netshop sin det aller beste kjøpet på markedet? det som er valgt er anbefalt, men du kan jo velge å konfiguere og bytte kabinett og lignende alt etter smak og pris.

Den fra Dell har jo nyeste teknologi fra Intel, men det er veldig dårlig utnyttet i det oppsettet der, f.eks. så er det dyre minnet kun fornuftig i 3 kanals, ikke 2 sånn som det er. Og er ellers dårlig optimalisert og samt har et dårligare skjermkort enn det netshop sin pc kommer med. Dessuten kommer Dell fylt med masse 3parts programmer som er deres og bruker ca. 90% av minnet.

Hvor bor du? Netshop har lager flere forskjellige plasser på østlandet, noe som gjør enkel innlevering også en mulighet.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...