northerninc Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nyeste låta jeg har laget. Sjekk linken til youtube : Produsert i FL Studio 8! ..feedback ?? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nyeste låta jeg har laget. Sjekk linken til youtube : Produsert i FL Studio 8! ..feedback ?? Vel det er tydelig at du er en fersk produsent ...så er vel ikke mye å si om denne mixen for alt bør gjøres bedre. F.eks bør du hvertfall prøve å få til harmonier osv, for dårlige overganger etc...bare fortsett å lag musikk og du vil bli bedre Lenke til kommentar
Thensrud Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Nyeste låta jeg har laget. Sjekk linken til youtube : Produsert i FL Studio 8! ..feedback ?? Vel det er tydelig at du er en fersk produsent ...så er vel ikke mye å si om denne mixen for alt bør gjøres bedre. F.eks bør du hvertfall prøve å få til harmonier osv, for dårlige overganger etc...bare fortsett å lag musikk og du vil bli bedre Til sjangeren å være så var det ikke dårlige harmonier eller overganger, kan jo seff være bedre men skjønner ikke helt hva du mener.. Jeg liker ikke denna sjangeren innafor EDM men det var ikke så bad.. Var kanskje litt kjedelig melodi men Endret 29. desember 2008 av Thensrud Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nyeste låta jeg har laget. Sjekk linken til youtube : Produsert i FL Studio 8! ..feedback ?? Vel det er tydelig at du er en fersk produsent ...så er vel ikke mye å si om denne mixen for alt bør gjøres bedre. F.eks bør du hvertfall prøve å få til harmonier osv, for dårlige overganger etc...bare fortsett å lag musikk og du vil bli bedre Til sjangeren å være så var det ikke dårlige harmonier eller overganger, kan jo seff være bedre men skjønner ikke helt hva du mener.. Jeg liker ikke denna sjangeren innafor EDM men det var ikke så bad.. Var kanskje litt kjedelig melodi men eh jo! Lenke til kommentar
Thensrud Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nyeste låta jeg har laget. Sjekk linken til youtube : Produsert i FL Studio 8! ..feedback ?? Vel det er tydelig at du er en fersk produsent ...så er vel ikke mye å si om denne mixen for alt bør gjøres bedre. F.eks bør du hvertfall prøve å få til harmonier osv, for dårlige overganger etc...bare fortsett å lag musikk og du vil bli bedre Til sjangeren å være så var det ikke dårlige harmonier eller overganger, kan jo seff være bedre men skjønner ikke helt hva du mener.. Jeg liker ikke denna sjangeren innafor EDM men det var ikke så bad.. Var kanskje litt kjedelig melodi men eh jo! eh jo hva? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Nyeste låta jeg har laget. Sjekk linken til youtube : Produsert i FL Studio 8! ..feedback ?? Vel det er tydelig at du er en fersk produsent ...så er vel ikke mye å si om denne mixen for alt bør gjøres bedre. F.eks bør du hvertfall prøve å få til harmonier osv, for dårlige overganger etc...bare fortsett å lag musikk og du vil bli bedre Til sjangeren å være så var det ikke dårlige harmonier eller overganger, kan jo seff være bedre men skjønner ikke helt hva du mener.. Jeg liker ikke denna sjangeren innafor EDM men det var ikke så bad.. Var kanskje litt kjedelig melodi men eh jo! eh jo hva? Til sjangeren å være var det ikke dårlig harmonier og overganger = Eh jo! Endret 18. januar 2009 av Nektard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå