kaaasen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei! Jeg vet det er en beta av SP2 ute der, men det eneste stedet som har hatt den har stengt den pga overload på serveren. Er det noen som vet om hvor jeg kan finne den? Har lett lenge med Kazaa og Google. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hmmm, du kan jo prøve her Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Ehem... er betaversjoner ulovlig? Har jo vært flere slike diskusjoner om SP2 da men... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Heh.. for min del må dere i alle fall bare diskutere SP2. Den vil aldri koste penger, så skjønner ikke helt problemet med å diskutere det. Personlig venter jeg til det dukker opp en nyhet på framsiden av hw.no. Føler ikke noe akutt behov for en ny service pack. Sikkert kjekt å ha, men det haster ikke. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Noen som vet når den kommer (servicepakken altså)? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Den skulle visst være ute i 2004 mener jeg å ha lest...kan det stemme? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Den skulle visst være ute i 2004 mener jeg å ha lest...kan det stemme? hmmm, leste sommeren 2003 jeg da.. men vet egentlig ikke, var jo derfor jeg spurte Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 ...er det ingen som har en link? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Joda Joda 8) http://www.packetnews.com/search.php?net=a...k+2&t=xdcc&io=1 Denne viser ivertfall noen.... Sikkert mange som har de på dc servere osv. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Takker for linkene, selv om jeg vel egentlig håpet på http eller ftp adresse... men for all del, jeg er fornøyd Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Bruk IRC til å laste den ned da.. Er en guide på min side om hvordan du kan gå fram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå