Gå til innhold

Vifteproblemer PS3, gang på gang.

Staalkontroll

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå på min tredje PS3 etter at jeg har hatt problemer med at viftene kjøres opp på fullt i spill. Jeg kontaktet butikken igjen å fikk da beskjed om at det skal være slik, noe det selvsagt ikke skal være. Er det virkelig ikke noe som kan gjøres for å stoppe viftene? Stua ligger på stabilt 21 grader, og den står åpen og fritt. Disse ekstra viftene som man kan sette på maskinen har jeg lite tro på, men er det verdt å prøve? Jeg er dritt lei av å sitte uten ps3 ettersom det tar 4-6 uker for reprasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den første PS3-en jeg hadde (40gb) begynte å bråke helt sykt etter 10min spilling i GTA4 eller Burnout paradise, kødder ikke når jeg sier at den bråkte like mye som en hårføner(!). Kjøpte en slik vifte du setter på siden og en under, men hjalp ikke. Virket som viftehastigheten ble justert etter load og ikke etter den faktiske tempraturen i PS3-en (luften som kom ut bak var kald). Viften justerte seg ikke ned igjen om jeg avsluttet spillet. Sende de inn igjen (14 dagers angrefrist) og kjøpte en ny en annen plass og den var heldigvis "stille".

Btw. har du prøvd og kjøre denne viftetesten?:

Slå av med bryteren bak og hold inne eject-knappen til BD-drevet mens du slår på bryteren bak PS3-en igjen.

Kjipe greier dette :shrug:

Endret av Einar'n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...