Gå til innhold

Kritikk på webdesign til produksjonsselskap

Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

Hei der!

Ønsker litt kritikk på dette designet her. Hva er kult/bra, hva kan gjøres annerledes, hva er stygt? Der det står "siste produksjoner" og "hjem" falt ikke helt i smak hos meg.

Mvh

Aleksander

post-31872-1229824615_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
Bildet av han mannen var veldig strekt ut. Ser helt idiotisk ut, men det er vel bare noe midlertidig greier for å teste ut designe.

Jepp, det er det. Kunne ikke finne noe annet som passet. Innholdet er bare test. :)

Inni filmrammene i headeren skal det komme bilder i svart hvitt som blir til farge når man fører musen over de :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Likte ikke fargene.

Og, det ble for firkantet.

Ok, takk. Har du noe konstruktivt å si? Hva burde vært gjort annerledes?

Kan du ikke lese eller?

• Endre farger.
  • Gjøre noen av de firkantet-kantene runde.

Takk, jeg kan lese, og du, kompis, kan la være å svare hvis du skal opptre arrogant. Nå, om du ønsker å gi eksempler på hvilke kanter du ville gjort runde så hadde jeg blitt glad, men jeg ønsker ikke noe surt svar.

Hadde det sett bedre ut om borderen var avrundet?

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar

Dette utkastet var preget av hastverksarbeid. Det er mye krimskrams som du kan rydde i, slik som noen elementer i bunn av siden som ikke skal være der. Typografien er elendig, og du bør tenke over hvor du plasserer de ulike elementene. Alt skal ha en usynlig tråd.

Og er det meninga å gi leserne en gammeldags feeling? Var ihvertfall det jeg fikk med den.. :)

Her har du en retting av meg:

post-91181-1230024144_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Tusen takk begge to, jeg skal ta kritikken til etteretning! Jeg vet ikke helt hva meningen var, hehe. Kanskje jeg skal slenge på litt farger noen steder. Tror det hadde vært litt kult, og det hadde sikkert gjort siden litt friskere med en eller to farger som går igjen, utenom svart/hvit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...