Bruker-161582 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei, har litt problemer med å finne gamle gode klassikere. Derfor tenkte jeg at jeg kunne lage denne tråden hvor vi setter opp våres egen topp 10 liste med gamle klassikere. Trenger ikke å være 10 stykker, bare du kommer med noen gode gamlinger Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Når jeg tenker på Klassikere tenker jeg på : Master of Puppets, ...And Justice Fore All, Paranoid, Iron Man..osv... Men jeg vet ikke om det var det du mente? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Når jeg tenker på klassikere, tenker jeg Frank Sinatra, Django Reinhardt og Kurt Weill og sånn. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Stairway to Heaven kom umiddelbart opp når jeg så ordet klassikere, merkelig nok. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hm.... mine klassikere må jo bli noe alle dette 1: jhonny be good (chuck berry kommer du ikke lang uten) 2: hey joe (jimmy hendrix) 3: voodoo child (jimmy hendrix) 4: stairway to heaven (led zepelin) 5: nock nock on heaven door (gun's and rose's) 6: smoke on the water (the purple) 7: buffalo soldior (uten bob marley kommer du heller ikke langt) 8: rock you like a hurricanee (scorpions) 9: let it be (the beatels) 10: when you got a good friend (Robert Leroy Johnson bidrag som blues artist for et halvt århundre siden må nevnes, hans påvirkning finner man i artister som chuck berry, Led Zeppelin, Bob Dylan, Rolling Stones, Eric Clapton, Keith Richard og Elvis Presley, han er den morderne rock's grunnlegger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå