pizzabud Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 cs uten awp server og starcraft er de beste online spillene. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Skal vi kalle det smak og behag? Spør du meg, så sier jeg at Unreal Tournament er det beste online-spillet. Har også den beste serverbrowseren, og i tillegg har den innebygget IRC-klient. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Jepp , Unreal Tournament er definert det beste online spillet (synes jeg). D har som sagt innebygget irc klient og oxo en glimrende server browser der du kan velge om du vil ha ctf , dm , dom , osv.. =) Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 unreal tournament er og dritkult, men jeg liker det best på lan for da kjenner jeg alle og det er mye høylytt brøling osv. :smile: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Planetarion syns jeg er bra :smile: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 CS og Q3 er de kjipeste spella man kan spelle online...prøv noe annet for en gangs skyld...World War 2 Online...ååååå herregud...fikk nesten ereksjon da jeg kom ut på battle-fielden. Hundrevis av soldater som bare lå og skøyt på ingenting...de bare skøyt i den retningen fienden var i...now, that is war!! http://www5.playnet.com/bv/wwiiol/index.jsp Check it out! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 ren fps: UT rts: starcraft ellers diablo2 m/exp Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Kingpin er best. Okey det er ett par år gammelt men det holder ennå koken :smile: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 ***** ROGUE SPEAR ***** Helt klart det beste spill på nett. Har spillt det hver dag i over 3 år på nett nå. Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-20 23:49, tja||anal skrev:CS og Q3 er de kjipeste spella man kan spelle online...prøv noe annet for en gangs skyld...World War 2 Online...ååååå herregud...fikk nesten ereksjon da jeg kom ut på battle-fielden. Hundrevis av soldater som bare lå og skøyt på ingenting...de bare skøyt i den retningen fienden var i...now, that is war!!http://www5.playnet.com/bv/wwiiol/index.jspCheck it out! Hei Topp å høre, har planer om å kjøpe dette spillet, men har nesten aldri hørt noen snakke om det. Personlig akurat nå så går det i wolfenstein her, og Ghost Recon er og konge i nettverk, coop. PMA Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Må bare si meg dypt enig med Kjellis! Rogue Spear er og blir konge uansett hva!!! Kjellis: Var/er du ikke med i en norsk RS klan? NES mener jeg og huske at den het? (Norwegian Elite Soldiers eller Norwegian Eliminating Swedes?) Mener å huske at jeg spilte mot dere for et års tid tilbake (spilte mye i UO rommene på Zone da) Du hette NES_Kjellis eller no sånt? Jeg gikk under spillernavnet SBDS_King_LDR dengang. Er det deg eller er jeg på bærtur? :razz: Tilbake til tråden: Noen andre kule spill jeg har hatt det morsomt med på LAN eller på nettet: SWAT3 Soldier Of Fortune NOLF (No One Lives Forever) + faktisk også Motocross Madness 2 og Colin 2 Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ufff...Soldier of Fortune må være det dårligste FPS - multiplayer-spillet jeg noengang har spilt!!! Lenke til kommentar
Mawerick Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg liker Total Annihilation best.... Spillet suger når det gjelder grafikk og 1 player, men er kjempeartig i multiplayer.... Det er godt gjort når man tenker på at spillet kom ut for ca 5 år siden. Jeg liker også warcraft 2: Battlenet Edition veldig godt. Når det gjelder 3D spill synes jeg at Return To Castle of Wolfenstein er svært artig. Quake 3 og og for så vidt cs duger også da.... Men.... har enda ikke testet Ghost Recon og Medal of Honor, så tro om æ har en annen oppfatning da :smile: Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Wolfenstein på første, så får vel CS komme på andre plass da!!! Kjelli Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Planetarion =) 411 uR b4535 b310nG 2 u5 Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Ugh ugh...RTCW var fett...FØR MOH:AA kom ut...har du prøvd det?...eller har du bare prøvd demoen? Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Sett dere ned med DAoC (Dark age of Camelot) i en time og dere har ødelagt de sosiale livet deres med en gang. Selv spiller jeg en amerikanske utgaven og er kjempefornøyd. Så kjøp enten europeisk utgaven i februar eller kjøp den amerikanske utgaven NUH :smile: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 (slettet) useriøs melding _________________ AMD 1.33 Abit KG-7 Gainward Gforce 2 Pro/450 256 DDR Apacer Pioneer 106s DVD Plextor 24x brenner 2K foreva' fuck XP Mus og kibård "Pain is temporary, glory is eternal" [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-01-28 13:22 ] Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-27 13:30, tja||anal skrev:Kjøpe spill? Hva er det for noe?? Et totalt ukjent begrept for meg :wink: Oi, du er tøff da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå