Gå til innhold

hva er det beste Online spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-20 23:49, tja||anal skrev:

CS og Q3 er de kjipeste spella man kan spelle online...prøv noe annet for en gangs skyld...World War 2 Online...ååååå herregud...fikk nesten ereksjon da jeg kom ut på battle-fielden. Hundrevis av soldater som bare lå og skøyt på ingenting...de bare skøyt i den retningen fienden var i...now, that is war!!




Check it out!



 

Hei

Topp å høre, har planer om å kjøpe dette spillet, men har nesten aldri hørt noen snakke om det.

Personlig akurat nå så går det i wolfenstein her, og Ghost Recon er og konge i nettverk, coop.

 

PMA

Lenke til kommentar

Må bare si meg dypt enig med Kjellis!

 

Rogue Spear er og blir konge uansett hva!!! :grin:

 

Kjellis: Var/er du ikke med i en norsk RS klan?

NES mener jeg og huske at den het? (Norwegian Elite Soldiers eller Norwegian Eliminating Swedes?)

Mener å huske at jeg spilte mot dere for et års tid tilbake (spilte mye i UO rommene på Zone da)

Du hette NES_Kjellis eller no sånt? Jeg gikk under spillernavnet SBDS_King_LDR dengang.

Er det deg eller er jeg på bærtur? :razz:

 

Tilbake til tråden:

Noen andre kule spill jeg har hatt det morsomt med på LAN eller på nettet:

 

SWAT3

Soldier Of Fortune

NOLF (No One Lives Forever)

+ faktisk også Motocross Madness 2 og Colin 2

Lenke til kommentar

Jeg liker Total Annihilation best.... Spillet suger når det gjelder grafikk og 1 player, men er kjempeartig i multiplayer.... Det er godt gjort når man tenker på at spillet kom ut for ca 5 år siden. Jeg liker også warcraft 2: Battlenet Edition veldig godt.

 

Når det gjelder 3D spill synes jeg at Return To Castle of Wolfenstein er svært artig. Quake 3 og og for så vidt cs duger også da.... Men.... har enda ikke testet Ghost Recon og Medal of Honor, så tro om æ har en annen oppfatning da :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...