Gå til innhold

Hjelp med antrekk


JuC1y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror han sikter til at beltet hans er flashy, ikke for flashy. Ser dog ikke greia med å bruke et flashy belte til noe klassisk som en bomullsbukse. Et tynt sort belte som matcher skoene vil jo strengt tatt se mye bedre ut.

Fatter forsåvidt ikke hvorfor folk synes dress er overkill. Jeg har brukt dress på nyttårsaften siden jeg var 14.

 

Flurry, det innlegget er aldri irrelevant siden du der og da mistet retten til å uttale deg om klær :p

Lenke til kommentar
Flurry, det innlegget er aldri irrelevant siden du der og da mistet retten til å uttale deg om klær :p

Fatter forsåvidt ikke hvorfor folk synes dress er overkill. Jeg har brukt dress på nyttårsaften siden jeg var 14.

 

 

hahhaha

 

Mange mener vel at dress er overkill ettersom at de ikke syns nyttår er en spesiell annledning.. eller tar jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar

Aha, men man trenger da ikke kle seg som 99% av resten av de som er der, iallefall hvis det å skille seg ut betyr at man bedre kledd enn alle sammen. Men dog, jeg skal ikke krangle mer på det, du får gjøre som du vil.

Nyttårsaften blir jo mer spesielt enn en fest. Man spiser en bedre middag med venner, drikker og tar seg en cigar. Ikke hverdags for en 17 åring.

Lenke til kommentar

Så klart har jeg ikke noe fasit på hvordan en nyttårsaften feieres, det skrev jeg heller ikke. Men scenarioet er jo på sin plass. Middag, fest og cigar og alkohol for de som ønsker det.

Men jeg mener fremdeles at man er penere kledd i dress enn jeans. Jeg brukte forsåvidt jeans, vest, skjorte og slips på fredag, så det er ikke sånn at jeg har et problem med et slikt antrekk.

 

Og jeg skulle gjerne sett den festen på nyttårsaften der alle går i hverdagsklærne sine.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...