Krakknisse Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gidd å diskutere pene klær med ein som meiner ein skal bruke kvite sokkar til alt, då: Sokker: Bruk hvite sokker. Alltid. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du veit at beltet ditt er for flashy, men går likevell med det? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 jeg tror han sikter til at beltet hans er flashy, ikke for flashy. Ser dog ikke greia med å bruke et flashy belte til noe klassisk som en bomullsbukse. Et tynt sort belte som matcher skoene vil jo strengt tatt se mye bedre ut. Fatter forsåvidt ikke hvorfor folk synes dress er overkill. Jeg har brukt dress på nyttårsaften siden jeg var 14. Flurry, det innlegget er aldri irrelevant siden du der og da mistet retten til å uttale deg om klær Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Flashy er uansett ille nok når resten av antrekket kunne blitt bra. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Flurry, det innlegget er aldri irrelevant siden du der og da mistet retten til å uttale deg om klær Fatter forsåvidt ikke hvorfor folk synes dress er overkill. Jeg har brukt dress på nyttårsaften siden jeg var 14. hahhaha Mange mener vel at dress er overkill ettersom at de ikke syns nyttår er en spesiell annledning.. eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er sikkert mange som møter opp i 20årsfeiring i joggebukse og, har de rett? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Aha, men man trenger da ikke kle seg som 99% av resten av de som er der, iallefall hvis det å skille seg ut betyr at man bedre kledd enn alle sammen. Men dog, jeg skal ikke krangle mer på det, du får gjøre som du vil. Nyttårsaften blir jo mer spesielt enn en fest. Man spiser en bedre middag med venner, drikker og tar seg en cigar. Ikke hverdags for en 17 åring. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 En dress kan ikke være totalt overdressed. En smoking derimot hadde vært overkill. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Så klart har jeg ikke noe fasit på hvordan en nyttårsaften feieres, det skrev jeg heller ikke. Men scenarioet er jo på sin plass. Middag, fest og cigar og alkohol for de som ønsker det. Men jeg mener fremdeles at man er penere kledd i dress enn jeans. Jeg brukte forsåvidt jeans, vest, skjorte og slips på fredag, så det er ikke sånn at jeg har et problem med et slikt antrekk. Og jeg skulle gjerne sett den festen på nyttårsaften der alle går i hverdagsklærne sine. Endret 21. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Fankens, gikk litt fort. Note to self: Ikke se på How I Met Your Mother og svar på innlegg samtidig. Endret 21. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Hmm, jeg har tenkt å gå med en simpel hvit skjorte med en svart vest og dressbukse? eller en svart jeans er det greit ? og vet dere om noen kule hvite skjorter? har helst ikke lyst til å gå med en plain hvit skjorte... kanskje noen mønster eller noe sånt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bare vent til dere begynner å gå med dress på jobben! Da virker det ikke overdressed for noe som helst! Men serr, hvit skjorte, svart vest, og dressbukse høres kjempebra ut. Gå for det og et bredt, ensfarget silkeslips i en fin farge. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 La nå folk få kle seg som de vil da Flurry. Om han mener vest passer bra til slips (noe det forøvrig gjør), så la ham da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå