Gå til innhold

Hjelp med antrekk


JuC1y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ta en tur innom zara, manneavdelingen er ganske kul og samtidig "billig".

Alt avhenger av hvor mye du ønsker å investere i nyttårsantrekket.

 

Det er av erfaring ikke smart å dra på seg den dyreste dressen med kombinasjon av alkohol og raketter... (bang sa det)

 

Hvit dress er pimp, men samtidig kan det være en dyr investering:

1. du må sende den inn til rens for hver flekk du er uheldig å få på den.

2. du får mye oppmerksomhet (++), men dressen passer ikke alle formelle anledninger (begravelse/brullyp/konfirmasjon)...

 

Det jeg vurderer å kjøpe meg er en brun kul dress med vest. Men er fortsatt på søken etter den riktige. Dog så jeg en fin en på dressmann, men passformen var gal og fikk meg til å ligne på ett juletre fremfor robert redford :(

 

Andre steder å anbefale er The Player (Stortingsgaten - som alltid har tilbud merkelig nok) og follestad.

Disse er i litt høyere prisklasse, men samtidig mye kulere (subjektiv mening ;) )

For å få en passende hatt må du stikke til hatteholm ved rådhusets østlige sjøside. Good luck!

Lenke til kommentar

Man stiller ikke med jeans på nyttårsaften. Jeg har planer om å bruke dress og sløyfe, siden det er etter min mening kult, og jeg blir sikkert den eneste som går med det.

Hvis du har lyst på en grå vest kjøpte jeg en kul en på Carlings for en uke siden. Jeg tror de ligger på 500,-

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Man stiller ikke med jeans på nyttårsaften. Jeg har planer om å bruke dress og sløyfe, siden det er etter min mening kult, og jeg blir sikkert den eneste som går med det.

Hvis du har lyst på en grå vest kjøpte jeg en kul en på Carlings for en uke siden. Jeg tror de ligger på 500,-

 

Word. Personlig skal jeg bruke smoking, men det er selvsagt ikke alle anledninger det passer til heller.

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...