-ZeNoN- Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 naboen hadde bestilt fra komplett.no ett hercules 9700 pro dor 3 lapper det var altså demovare. en uke senere kom det i posten ett elendig hovedkort, som koster rudt 3-4 hundre kroner husker ikke hva det heter, er ikk i produksjon lengre. dagen etter sendte han i retur for å få det hn egentlig hadde bestilt, altså 9700pro men det fikk ikke komplett tilbake fordi kompett hadde sendt grafikk kortet ett annet sted. og dermed måtte han nøye seg med å bruke mye penger på ett vanlig non-demovare Hecules9700pro. Hvorfor skal det gå utover han når komplett sender feil? jeg synes komplett skulle sponse ett slikt kort til den prisen han bestilte! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg kan se problemet. Men personlig har jeg bare gode erfaringer med demovarer fra komplett. Enten det er Gf4-4600 til ~1200,- eller KX7-333R til 550,- Har ikke hatt problemer med hverken retur eller annet med de varene jeg har bestilt gjennom komplett (demo og ikke). Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvis Komplett sendte ham en bestillingsbekreftelse, så plikter de å gi ham produktet.. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg kjøpte ett Abit hk som var klikk, men det fikk jeg godkjent retur på etter LANG tid Problemet var at det stod under navnet til bruttern!!! Det er ikke mulig, han har ikke bestillt det, det var bestillt under fattern, men allikevell presterer de å få det til å bli at bruttern hadde sendt det inn. Tror det gikk 2-3 uker før no skjedde, men da skjedde det fort. Fikk pengene refundert dagen etter, og bestillte meg ett Abit KD7-R Det første kortet var demovare btw. Feilen var tøff da, startet og stoppet som den følte for. Startet bare ved å putte inn ledningen på PSU. Skrudde seg vel ikek av selv, men startet bare ikke innimellom, og stoppet helt å virke til slutt. Var på lan med det, funket FETT hele helga, men startet ikke verken før eller etter Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg bestilte et demo-HK fra Komplett. Da jeg fikk det hadde de lagt feil kort i esken (esken tilhørte kortet jeg skulle ha). Måtte sende det inn, og da hadde de ikke det jeg egentlig skulle ha. Fikk tilslutt et litt bedre, også det demobrukt Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har hatt flere returer på komplett, og de har som regel vært smertefrie, med unntak av hk da. Bruttern sendte inn en switch her om dagen, fikk nye etter ikke mange dager. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 naboen hadde bestilt fra komplett.no ett hercules 9700 pro dor 3 lapper (..) og dermed måtte han nøye seg med å bruke mye penger på ett vanlig non-demovare Hecules9700pro. Det der ville jeg ikke gått med på. Hadde jeg bestilt kortet til 3000kr ville jeg krevd at Komplett leverte. Om de ikke kan levere et demobrukt kort, vel da får de levere et nytt - til avtalt pris. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hvis du kjøper en demovare som kun er brukt en gang for eks. framvisning så er det ikke noe problem, da er jo kortet så godt so nytt, bare tatt ut av eska og sjekka om det funker var litt obs på varer som er merket "skadet", eller noe slikt Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kjøpte en demobrukt P4 2,4ghz demobrukt av PCMAX. CPU'en fungerer glimrende, og jeg fikk med full garanti, selv om den var brukt. For 100kr mer en nypris fikk jeg cpu og en kjøler til 350 kr. Samme om den er demobrukt eller ny. Får jo samme rettigheter fordet. Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 naboen hadde bestilt fra komplett.no ett hercules 9700 pro dor 3 lapper (..) og dermed måtte han nøye seg med å bruke mye penger på ett vanlig non-demovare Hecules9700pro. Det der ville jeg ikke gått med på. Hadde jeg bestilt kortet til 3000kr ville jeg krevd at Komplett leverte. Om de ikke kan levere et demobrukt kort, vel da får de levere et nytt - til avtalt pris. Jeg er søren så enig Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 I November i fjor bestilte jeg et ram og HK fra komplett (MSI K7T-266 Pro-R demo kort), når jeg fikk det var det noe feil med ram-slot, så jeg sendte tilbake. Fikk godkjent, og nytt kom i posten (samme type og demo) noen uker etterpå, dette var det også feil med (samme feil), sendte tilbake. Jeg hadde i forkant da vært i kontakt med support. Prøvde først med telefon, men personen i andre enden av røret virket lite intressert i å hjelpe, tenkte nok han satt å spilte kabal på pcen. Jeg sendte dermed mail til komplett og forklarte saken på en saklig og vennlig måte. Jeg fikk beskjed om å skrive på returforespørsel-sedelen som legges ved varen at en tekniker skal teste det før det sendes. Når jeg fikk kortet i posten, var det et nytt MSI KT3-Ultra-R. Denne gangen virket kortet som det skulle. og jeg var fornøyd. Jeg bestemte meg for å sette inn litt mer ram i maskinen, så jeg bestilte 2 rambrikker ekstra for å sette på hovedkortet. Når jeg fikk disse å satt dem inn, viste det seg at noe var feil med ramen jeg fikk (2stk 512ddr 2100), så jeg sendte de tilbake igjen og fikk opp to nye noen uker etterpå. Jeg satte de også inn på hovedkortet, og samme feil med ram. jeg tenkte det kanskje var noe med ram slotene jeg satte de nye brikkene inn i, så jeg prøvde med den jeg 4mnd tidligere (512 ddr-2100) og den ble ødelagdt, så det viste seg at hovedkortet slukte ram. Jeg sendte i retur varene, skrev beskjed på returlappen at teknikker skulle teste hovedkortet med alle 3 rambrikkene. Jeg fikk tilbake 3 nye 512 ddr-2100 og nytt KT3 Ultra2-R med noe ekstrautstyr Så den dag idag, 4,5mnd etter jeg først bestilte hovedkortet, sitter jeg endelig med maskin som fungerer perfekt slik den skal, og er fornøyd. Jeg klandrer ikke Komplett for at det var feil med produktene jeg bestilte, da de ikke kan vite det før de tester dem (noe de gjør om du ber om det). Jeg fikk vite at demo produkter kan være produkter som har vært prøvd og/eller ødelagt for så å blitt reparert. Det er da ikke de som står for reparasjonen slik jeg har forstått så er det produsent eller noen andre i den rekken. De dekker også porto om du legger ved kvitering for porto om det viser seg det er feil med produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå