amish Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei Jeg kjører nå et 8800 gts, og tenker å oppgradere til 2 stk, ved å bare kjøpe et billig fra finn eller noe. Men en venn av meg sa at spillet må støtte SLi for at man skal kunne få noe effekt ut av det. Jeg spiller for det meste World of warcraft, men en del Cod4. Så jeg har lyst å få god ytelse i Wow for det meste. Ser i options i Cod at det er en "dual video cards" instilling, så jeg begynte å lure om jeg faktisk blir å få noe bedre ytelse i Wow siden det ikke har noe slik innstilling. Takker for svar. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Både WoW og CoD er optimalisert for SLI. -- Se denne listen -- Før du anskaffer et ekstra skjermkort, må du sørge for at Hovedkortet du har støtter SLi. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 WoW har ingen utbytte av SLi WoW har zero support for SLI så at nvidia skriver det er egentlig bare tull :-/ og dette har jeg fått bekrefta av blizzard Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 CoD4 støtter multi-GPU ganske greit om jeg husker rett, da vil du mest sannsynlig få en grei boost. Som nevnt så må du ha et hovedkort som kan dra full utbytte av SLI, samt en strømforsyning som er kraftig nok til å dra 2 skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå