Bjogy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er umulig å slette de fra alternativer for internett, heller ikke ccleaner sletter passordene. I hvilken mappe er passordene lagret? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Eh. Er det ikke Tools -> Delete Browsing History -> Passwords som fikser den biffen? Lenke til kommentar
Bjogy Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg kan slette passorda direkte fra nettsida (Hotmail), men ikke fra Tools -> Delete Browsing History -> Passwords. Lurer på om noe har blitt endra siden jeg installerte xp sp3. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Gikk til Verktøy(>Alternativer for Internett)>Slett Leserlogg og slettet Passord, funket ikke her heller Endret 21. desember 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Bjogy Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har trykt på alle knapper i Verktøy>Alternativer for Internett>Slett Leserlogg, men ingenting hjelper. Passordene kan vere lagret i en annen mappe som ikke omfattes av slett leserloggen? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Når dere går inn i "alternativer for internett>leserlogg>innstillinger...." kommer de ikke opp hvilket mappe disse blir lagre ? vanligvis er dette: C:\bruker\ " brukernavn" \AppData\Lokal\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files prøv å finne denne lokasjon. lykke til Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sukk. Det visste jeg ikke, men er så j**** typisk IE. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sukk. Det visste jeg ikke, men er så j**** typisk IE. ikke sukk, de er snart jul Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sukk. Det visste jeg ikke, men er så j**** typisk IE. ikke sukk, de er snart jul hvem de? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sukk. Det visste jeg ikke, men er så j**** typisk IE. ikke sukk, de er snart jul hvem de? det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå