sindrejibb Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei! Vet ikke helt når jeg fikk det problemet, men det er enten etter jeg installerte den helt nyeste versjonen av WLM, eller etter forrige windows update. Eller kanskje en kombinasjon av de to. Uansett, jeg skriver inn innlogginsinfo og prøver å logge inn, men det står bare "Logger på..." i uendelig lang tid. Så skjer det bare ikke noe mer. Det går heller ikke an å trykke på "Avbryt". Dvs. avbryt-knappen ser helt vanlig ut, men når jeg trykker på den skjer det ingenting. Jeg har prøvd å logge på med flere forskjellige kontoer og ingen fungerer. Jeg har prøvd å logge på med min egen konto på andre PCer (på samme nettverk) og det fungerer. Så det er med andre ord kun min PC det ikke fungerer på. Aner noen hva dette kan være? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har du prøvd å reinnstaller hele WLM? For meg som ikke er dataekspert funker det ofte kjempe bra! Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, det har jeg gjort mange ganger. Men jeg vet ikke om det finnes profil-filer eller register-filer f.eks. som du må fjerne manuelt for å få avinstallert ALT som har med WLM å gjøre. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 versjon 8 eller 9 du bruker? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Har prøvd med begge, men tror problemet kom når jeg installerte versjon 9. Jeg har aldri fått logget på med versjon 9. Prøvde å avinstallere 9 og installere 8, men da hadde jeg problemet med den også. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nå som 9 er ofisiell og teit har jeg ikke hatt problemer med den enda, men 9 beta...buget litt Det som hjalp for meg var å bare trykke på exit på den grønne mannen og gå i startmenyen og klikke på exe fila der...det ble alltid suksess med pålogging da. I den nye 9'rn har man IKKE LENGER DEN GRØNNE MANNEN nederst i hjørnet ved klokka I steden er den på selve taskbaren Lenke til kommentar
Momradn Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har det samme problemet, tror jeg, Kjørte WLM9 BETA og etter en update så vil den ikke logge inn lenger. Får bare opp en feilmelding om at tjenesten er utiljengelig. Klarer heller ikke å nedgradere. Prøvde å gå tilbake til 8, men fikk bare feilmeldinger der også. Har også avinstallert det skikkelig med fjerning av gamle registerfiler. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Den nye fungerer på vår laptop med Vista 32-bit. Min stasjonære (PCen der det ikke fungerer) kjører 64-bit. Kjører du 32 eller 64-bit? Lenke til kommentar
Momradn Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjører 32bit XP. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Hmm, da har det vel ikke noe med det å gjøre. Men tydeligvis flere som har problemet da! Og det ordner seg ikke ved å nedgradere til en gammel versjon heller. Begyner å bli ganske lei av dette. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 dette problemet har mange. men hvis man googler feilmeldingen finner man problemet. hvis jeg ikke tar feil så er det at klokka og dato må stilles. for dato og klokka på pcn MÅ vøre rett for at du skal kunne logge inn med windows live messenger Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Har googlet men ikke noe av det jeg har funnet har fungert. Gikk på klokka.no og fant ut at PC-klokka mi gikk 3 sekunder for fort. Stilte den så den er helt korrekt, men det fungerer fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 hva er feilmeldingen ? du kan jo bruke pidgin,ams,emesene etc Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg får ingen feilmelding. Det står bare "Logger inn..." og så skjer det ingenting mer. Slik kan det stå uendelig. Det skjer heller ingenting når jeg trykker på avbryt-knappen. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Fortsatt ingen som har svar på dette? Får prøve ut en annen klient da, har slitt med dette så lenge at jeg orker rett og slett ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå