Gå til innhold

Windows Live Messenger vil ikke logge inn

Anbefalte innlegg

Hei! Vet ikke helt når jeg fikk det problemet, men det er enten etter jeg installerte den helt nyeste versjonen av WLM, eller etter forrige windows update. Eller kanskje en kombinasjon av de to.

Uansett, jeg skriver inn innlogginsinfo og prøver å logge inn, men det står bare "Logger på..." i uendelig lang tid. Så skjer det bare ikke noe mer. Det går heller ikke an å trykke på "Avbryt". Dvs. avbryt-knappen ser helt vanlig ut, men når jeg trykker på den skjer det ingenting. Jeg har prøvd å logge på med flere forskjellige kontoer og ingen fungerer. Jeg har prøvd å logge på med min egen konto på andre PCer (på samme nettverk) og det fungerer. Så det er med andre ord kun min PC det ikke fungerer på.

Aner noen hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som 9 er ofisiell og teit har jeg ikke hatt problemer med den enda, men 9 beta...buget litt

Det som hjalp for meg var å bare trykke på exit på den grønne mannen og gå i startmenyen og klikke på exe fila der...det ble alltid suksess med pålogging da.

I den nye 9'rn har man IKKE LENGER DEN GRØNNE MANNEN nederst i hjørnet ved klokka :realmad: I steden er den på selve taskbaren :wallbash:

Lenke til kommentar

Har det samme problemet, tror jeg, Kjørte WLM9 BETA og etter en update så vil den ikke logge inn lenger. Får bare opp en feilmelding om at tjenesten er utiljengelig. Klarer heller ikke å nedgradere. Prøvde å gå tilbake til 8, men fikk bare feilmeldinger der også. Har også avinstallert det skikkelig med fjerning av gamle registerfiler.

Lenke til kommentar

dette problemet har mange. men hvis man googler feilmeldingen finner man problemet. hvis jeg ikke tar feil så er det at klokka og dato må stilles.

for dato og klokka på pcn vøre rett for at du skal kunne logge inn med windows live messenger

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...