RBW Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Trenger ikke slike premier Vil heller ha en skikkelig ekstern harddisk, det er det jeg trenger. Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Spm nr 2 var litt difust, men antar at det er opp til max dere mener...? Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Phrenetic: Du gir litt mykje hjelp no:P Hammerbro: Svært så negativ du var då. Syns julekalenderen er genial. Me want PSU:) God jul alle sammen, og ønsk meg og alle andre som skal over fjellet i morra lykke til. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor folk skal klage! 1) Konge att hw nettverket gjør dette. +++ 2) Til alle som klager, hadde de ikke gjort dette hadde dere ikke kunne klage på dårlig premier, men da hadde dere ikke kunnet vinne de heller. Dere hadde sikkert gliset fett med en premie slik som denne! Lenke til kommentar
larsere Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 ÅÅÅÅ.. jeg trenger ny psu, dette hadde vert den beste (realistiske) julegaven jeg kan tenke meg nå. Jeg er enig med mreinha.. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jeg vil ha... Hehe, så bra, dagens oppgave belyser en feil i prisguiden Bra jobba! Edit: leif Endret 21. desember 2008 av Smif Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 huh.. jeg stolte blindt på informasjonen som var i prisguiden.. jeje.. det blir nok ikke noe gave på meg i år Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Det er greit med premier som strømforskyninger, men at de premierer de nesten hver dag blir litt kjedelig. Det kommer såklart an på hva sponsorene vil gi. Endret 21. desember 2008 av HammerBro Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Om dere synes premiene er dårlige kan dere bare la være å delta. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hadde ikke sagt nei til en strømforsyning . Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hm... sto det ikke at MAX var 25 dB ? Er det ikke litt rart at 25 db + var riktig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå