Argument Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Har sett på næringsinnholdet på sånne tørrfiskpakker. Næringsinnhold i 100 gram: Protein: 83 g Fett: 0,86 g Vann: 9,9 g Salt(NaCl): 2,2 g Kalorier: 346 Kcal (1450 kJ) Hva skal man med proteinshake? Sitat fra http://www.torrfisk.no/ Tørrfisk gir deg en himmelsk smak av havet. Dette er et eksotisk og naturlig snacks helt uten tilsettnings-stoffer, men proppet av proteiner. I tillegg har tørrfisk Omega 3 fettsyrer og er derfor en kjær venn å ha med på tur og ekspedisjoner. Kroppsbyggere og seriøse idrettsutøvere velger tørrfisk. Vår tørrfisk inneholder mindre vann enn konkurrerende produkterer, den er sprø og porøs. Vår tørrfisk er ferdig banket, lett å tygge og smelter på tungen. Endret 20. desember 2008 av Argument Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har sett på næringsinnholdet på sånne tørrfiskpakker. Næringsinnhold i 100 gram: Protein: 83 g Fett: 0,86 g Vann: 9,9 g Salt(NaCl): 2,2 g Kalorier: 346 Kcal (1450 kJ) Hva skal man med proteinshake? Førstemann å få i seg 400 gram først, jeg tar proteinshaken og du tørrfisken Lenke til kommentar
Robols Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Åh dæven Det har jeg aldri tenkt på. Kan jo bare kjøre den i blendern. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Åh dæven Det har jeg aldri tenkt på. Kan jo bare kjøre den i blendern. Men er det noe vits i å få i seg den typen protein som er i tørrfisk??? Mener å ha lest at de er ubrukelige. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har sett på næringsinnholdet på sånne tørrfiskpakker. Næringsinnhold i 100 gram: Protein: 83 g Fett: 0,86 g Vann: 9,9 g Salt(NaCl): 2,2 g Kalorier: 346 Kcal (1450 kJ) Hva skal man med proteinshake? Proteinshake er mye lettere å få ned fort, men hvis man liker tørrfisk kan man alltids spise det . Men nå koster tørrfisk i slike små pakker veldig mye så burde kjøpe hele tørrfisker og banke de selv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Åh dæven Det har jeg aldri tenkt på. Kan jo bare kjøre den i blendern. Den er for tørr, duuuud det er jo tørrfisk.... man må tilsette veske. Vips så ender man opp med en proteinshake av tørrfisk. Egentlig er det bare å gå rundt grøten og man ender opp med ett mye verre resultat. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 På Rema 1000 så er kilo prisen på de små tørrfisk pakkene 1100kr Lenke til kommentar
Argument Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er da heldig som kan lage tørrfisk selv på jobben Denne typen protein skal vel være bra? Det er jo protein fra fiskekjøttet. Jeg har hørt at protein fra baconsnacks er dårlig... Lenke til kommentar
Robols Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Åh dæven Det har jeg aldri tenkt på. Kan jo bare kjøre den i blendern. Den er for tørr, duuuud det er jo tørrfisk.... man må tilsette veske. Vips så ender man opp med en proteinshake av tørrfisk. Egentlig er det bare å gå rundt grøten og man ender opp med ett mye verre resultat. Er ikke noe problem å blende den. http://www.willitblend.com, men det blir kanskje ikke så godt Lenke til kommentar
Argument Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 neh, tørrfisk skal nytes som den er med en halvliter øl i en god sommerdag Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Glem tørrfisk da, går ikke ann å spise. Tre kvarter så har du fått i deg 50 gram. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Lutefisk i mikseren, stemmer for den. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva med vanlig fisk da? Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 jeg spiser tørrfisk som snacks. men det er mere sjeldent siden bestefar ikke kan fiske mer. orker ikke bruke en masse penger på tørrfisk fra rema som smaker...ja...ikke godt iallefall. er enig med de øverste postene, tar heler protein shaken. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hvor mye protein er det i protein shake? Endret 24. desember 2008 av Argument Lenke til kommentar
Robols Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 For å ta denne som eksempel, så vil du få i deg 34g protein per servering. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Det tilsvarer vel ca 40g tørrfisk. Men det er vel best å spise tørrfisk som snacks, eventuelt etter trening. Blir litt dumt å ha med seg på treningssenter... Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det tilsvarer vel ca 40g tørrfisk. Men det er vel best å spise tørrfisk som snacks, eventuelt etter trening. Blir litt dumt å ha med seg på treningssenter... + at sjokolade er godt <3 (sjokosmaken i shaken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå