kjell23 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jeg opplevde at min acer aspire 7520g overheater flere ganger gjennom spilling, så jeg prøvde å fikse probleme selv ved å fjærne støvet fra vifta, når jeg da skulle skru den på igjen opplevde jeg at skjermen var helt død (ble svart) , alt annet virket inkludert vifta. Noen som kan komme med innspill angående dette? Endret 20. desember 2008 av kjell23 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 hvordan var det du egentlig fjernet støvet? Lenke til kommentar
kjell23 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 hvordan var det du egentlig fjernet støvet? jeg åpnet dekslet og deretter skrudde opp vifta for å fjerne støvet Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når du åpnet dekselet, måtte ikke du koble av skjermen da? En eller to ledninger? Husket å koblet de på igjen? Lenke til kommentar
kjell23 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 koblet ikke fra noen ledninger til skjermen, skrudde kun av vifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå