TMB Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei.. Når jeg registrerte meg for XBL, så kom jeg til steget hvor man kunne huke av hvilke msn venner man ville legge til som venn på XBL (alle msn folka mine kom opp på en liste hvor man kunne huke av). Da jeg skulle huke av for å fjerne en venn så hang hele xboxen seg. Måtte skru av og på. Når jeg skrudde på igjen så var jeg logga inn på xbl, registreringa var ferdig. Mitt spm: Går det ann å gjøre dette steget på nytt noe sted? At den sjekker hvilke av de jeg har på msn som også finnes på XBL slik at jeg kan legge de til? Takk. D: Lenke til kommentar
Makk-verk Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ingen andre som har opplevd det samme? Jeg for min del har erfart akkurat dette på 2 forskjellige Xbox'er. Ganske frustrerende når jeg vet det var en del på msn som også hadde live-konto Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Aldri skjedd med meg, men høres genialt ut. Hva med bare å spørre alle sammen om de har gamertag? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Aldri skjedd med meg, men høres genialt ut. Hva med bare å spørre alle sammen om de har gamertag? Joda, kan selvfølgelig gjøre det. Men det er litt mer tungvindt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Når du logger inn på msn på 360 ser du hvem som har gamertag eller ikke....eller husker jeg feil ...... Endret 23. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Når du logger inn på msn på 360 ser du hvem som har gamertag eller ikke....eller husker jeg feil ...... Det må jeg prøve. Brb! Edit: Det funka! Endret 23. desember 2008 av timb Lenke til kommentar
Makk-verk Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Når du logger inn på msn på 360 ser du hvem som har gamertag eller ikke....eller husker jeg feil ...... Takker for fint tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå