Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Heisann Når jeg plugger pc'en min til forsterkeren, får jeg en irriterende summe-lyd når jeg skrur opp, denne lyden forsvinner ikke dersom jeg starter en sang eller video og den følger nivået på forsterkeren. Noen som har noen forslag til hva det kan skyldes? EDIT: Beklager bryet, det viste seg å være en jordingsfeil i kabelen mellom delefilter og forsterker. Endret 20. desember 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Mikrofon/linje-innganger som ikke er mutet for eksempel? Det er også mulig at problemet ikke er relatert til OS'et/innstillinger. Jordsløyfer kan skape slik støy blant annet, og noe støy er naturlig på lengre analoge overføringer uansett. Eksisterer problemet i andre OS ? EDIT: tenkte meg det ja Endret 20. desember 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Freebird skrev: EDIT: Beklager bryet, det viste seg å være en jordingsfeil i kabelen mellom delefilter og forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå