kommer Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når jeg prøver å joine en venn sitt game får jeg opp denne beskjeden "you have been removed from the game". Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Limose Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Kordan spill? Er det på nett eller Lan? Prøv å føklare det bedre:) Endret 20. desember 2008 av Limose Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 > Forum > Spill > Spillforum - For de mest omdiskuterte > Grand Theft Auto Altså, spillet er GTA. Og han snakker om online, ikke lan. Hvis du leser emnetittel: "Kan ikke komme online". Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ajaco, slutt å være så jævlig idiot.. Er dette på PC eller konsoll? Lenke til kommentar
kommer Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Er på PC. Sett rundt om på nettet, virker som flere har samme problem Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ajaco, slutt å være så jævlig idiot.. Er dette på PC eller konsoll? Hvorfor er jeg idiot? Karen ber han forklare bedre, når det han spør om er helt åpenbart. Derfor ble jeg provosert og svarte på måten jeg gjorde. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Det er flere forskjellige GTA spill, og spillene er fordelt ut på flere konsoller, PC systemer og så videre.. Det er også 2 spill som man kan gå online på. Trådstarter ga ikke noe informasjon om dette, så da er det ikke så rart at Limose kommer og spør etter flere opplysninger. Du trenger ikke være så eplekjekk.. Endret 26. desember 2008 av Korka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå