Pentium-Power Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg oppdaterte nettopp min 360 med NXE, og etter det mistet jeg lyden via HDMI kabel. Jeg kjører HDMI kabel inn i en BenQ 24" HDMI PC-skjerm. Noen som har peiling på hvordan jeg skal løse dette? Har googla litt og sett det er flere rundt om i verden som har samme problemet, men eneste "løsningen" jeg fant var det med å ta ut harddisken, starte opp konsollen, og sette inn HDDn. Dette er dog noe man må gjøre hver gang man skal starte opp konsollen, noe som jeg ikke gidder og som ikke skal være nødvendig. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er ikke noe annet å gjøre enn å ta av HDD hver gang. Det kommer nok snart en oppdatering som fikser det. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hadde samme problem med lyden via HDMI etter NXE oppdatering på Elite. Dette med å ta ut HDD virket ikke for meg. Det som virket for meg var å starte opp 360n med noe annet enn HDMI. Jeg brukte komponent kabelen. Slo på 360n og lot den boote seg ferdig. Mens 360n sto på så tok jeg ut komponent fra 360n og satt i HDMI. Vips så var lyden tilbake. Ikke hatt problem med lyd og HDMI siden. Kilde: http://www.avforums.com/forums/8368901-post99.html Sier ikke at dette vil virke for alle, men kan kanskje hjelpe noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå