Gå til innhold

BF42 går tregt og lager ulyd


Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått skaffa meg BF jeg også, men det kjører slett ikke glatt selv om jeg oppfyller krava og kjører på minste detalj...

 

Nå har poster med denne starten sikkert vært oppe en million ganger før, men det som jeg ikke har sett noen andre si er at den har for vane å låse seg etter en (single-)kamp er ferdig... Når jeg får opp scoreboardet tror jeg det skal være musikk i bakgrunnen, men hos meg høres det ut som om jeg mottar en særs brutal morseoverføring... når jeg trykker enten "done" eller "continue" så henger den 50% av gangene... og da HENGER den også, utrolig surt når jeg har win2k og dette ikke SKAL kunne forekomme...

 

Noen som har noen tips til tweaks jeg kan utføre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har patcha det, ja, merka faktisk at det hjalp litt...

 

Duron 1000 MHz

384 MB SDRAM

GeForce2 MX400 32 MB (ja, her KAN det være et problem, men...)

SoundBlaster PCI128...

og kjører som sagt win2kp med SP3...

 

Er så surt...:(

Har de bare vært slurvete med maskinkrava?

Lenke til kommentar
Gå inn i control panelet, ot ta på lyder, og prøv å sett ned "Hardware acceleration", da ble jeg kvitt den fæle lyd-greia...

 

hmm, godt forslag, det skal jeg prøve...:) flott! :) skal si fra åssen det funker...

 

 

---

 

edit: nå har jeg prøvd det, og det funker stadig like elendig... "morsesignalene" er litt svakere nå, men den hang seg nok en gang... *frustrert* :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg må jo legge til at lydkortet ditt også suger :-?

 

Lydkortet kan være så gamlet at det overlastes med for mange lyder at det til slutt bare stopper å virke. Enten det eller så kan noen av lydene være av en frekvens som lydkortet ditt ikke klart. Har egentlig ikke peiling. :(

Lenke til kommentar

da kan jo jeg få legge til at grunnen til at korta mine suger er fordi mammakortet gjør akkurat det samme... GeForce-kortet er for eksempel det sterkeste det klarer... og PC'en min er bare 15 mnd gammel, så den skal få slite litt til... jaffal ut sommeren...

 

men det SB-kortet er faktisk ikke SÅ sugent heller... har gitt bra lyd fra seg til nå, men som du sier, kan hende det blir overbelasta... jaja, får bare leve med det... :-?

Lenke til kommentar

Jeg hadde GF2 MX440 @ 210/230 i tilegg til P4 1,8Ghz,512MB SDRAM.

Tilslutt ga jeg bare opp hele greien.Satt ned alt til low osv,men det var jo helt j'vlig allikevel.Ikke mulig å spille BF1942 hvis du skal ha noe fornuftig ut av det og spille med mer en 10 bots.

Du må i tilegg sette ned view distance så mye at når du spiller online så vil du ikke se dem før de ser deg..

Jeg ville ha kjøpt nytt skjermkort (det var det jeg gjorde)

PC`n er ca 15-16måneder gammel,og MX kortet var utdatert lenge før det.Ikke noe å samle på spør du meg.

Lenke til kommentar

jamen hold nå kjeft om skjermkortet, da! :-?

det funker jo helt kurrant for meg, ha jeg sagt!

 

og det med at lyden overbelastes tror jeg heller ikke så mye på, jeg har hørt nå (på en annen PC) at det bare er bakgrunnsmusikk der det bråker... jeg får nok finne meg i at de bare har klussa det til de som har laga det, får nok ikke gjort noe med det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...