tpetrine Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei. jeg trenger hjelp. Har en venn på besøk, som vil dra ut, men som nå er på dass. Jeg vil ikke dra ut. Noen gode unnskyldninger jeg kan komme med? Jeg vil ikke virke slem, og har så å si lovet å være med ut. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Si at du ikke føler for å dra ut? Har en dårlig dag? Dukker opp noe viktig i morgen? Holder på å bli forkjølet? Vondt i hodet? Har ikke testet noen av de, utenom den første, men så pleier jeg å være med hvis jeg lover. Kos deg, snakk fra leveren, så er alt bra. Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 bit av deg fingern! overbevisende som faen... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Det at du har lovet, gjør situasjonen værre Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men kan du ikke si at du ikke får lov å gå ut? Edit: Hiver meg på det med fingeren Endret 20. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvordan gikk det??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå