Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Må si at jeg savner Italia... Et så stort land er man nesten nødt til å ha med... Synd de trakk seg for noen år tilbake, kan noen liste hvilke land i Europa som ikke er med? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) San Marino, Monaco, Vatikantstaten, Luxembourg, Liechtenstein og Østerriket sånn rett fra hodet. Endret 13. mai 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 San Marino var da med ifjor ihvertfall... Vatikanstaten og Monaco er ikke offisielle land, men synd at Italia,Østerike,Liechtenstein og Luxembourg ikke stiller... Husker jeg ikke feil så har en av de to sistenevnte faktisk vunnet konkuransen to ganger! Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Guernsey, Jersey, Man og Kosovo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Guernsey, Jersey, Man og Kosovo Er de offisielle land? Jeg snakker om land som får lov å være med...Altså de samme som er med i EM kvalikker i fotball og sånt Er Kazhakstan med? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Kazakhstan er vel ikke med nei. Mitt tips til Lørdagen er som følger: 1) Tyrkia 2) Frankrike 3) Norge Endret 13. mai 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fant ut at Luxembourg har vunnet konkuransen hele 5 ganger Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Monaco og Vatikanstaten er nok land god som noen, Monaco har vært med mange ganger tidligere, senest i 2006. Luxembourg har hele 5 seire. San Marino var med i fjor ja. Marokko og også vært med tidligere, Georgia er vel heller ikke med i år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 San Marino debuterte faktisk ifjor... Ser ut som de ikke gadd i år, undres hvorfor ikke Georgia ikke gadd lengere, de kom jo til finale og greier ifjor vis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Guernsey, Jersey, Man og Kosovo Jersey og Man er deler av Storbritannia. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sameboe: Georgia trakk sitt bidrag etter sterkt press fra Russland. De mente at teksten på sangen var anti-russisk da noe av refrenget var "We dont need no put in" no som kan lett tolkes til "We dont need no putin". Georgia og Russland var jo i krig i fjor. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det forklarer jo en del Men hvorfor deltar ikke San Marino i år? Og hvorfor trakk Østerike og Italia seg? Er Ungarn med? Hva synes dere om den nye Rybak låta? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jersey, Guersney og Isle of Man er såkalte kronbesittelser. En kronbesittelse er ikke en direkte del av Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland. Kosovo er en republikk som er omstridt. Noen har anerkjent den som en selvstendig stat. Ungarn er med, de har jo den litt fæle Disco låta. Endret 13. mai 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da var det idag dags for Alexander Rybak og andre semifinale idag, tror dette går glatt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Siden han er favoritten til å vinne hele greia, tror jeg dette blir barnemat. Han kan bare bruke dette som trening før den store finalen. :!: Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vel 3 timer igjen. Er det noen som har satset? Selv har jeg satt noen sikre kroner på azerbaijan samt 20 på videre med Polen, utrolige 3.10 i odds Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvilken nr. starter Rybak med i kveld? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Og i finalen da? Eller er det ikke bestemt enda? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er ikke bestemt startnummer i finalen for de som er med i dagens semifinale, nei Jeg ser det går an å tippe på hvem som vinner "2nd semifinal", men jeg trodde det ikke ble kåret en vinner? Bare hvilke 10 som går til finalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå