Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/

Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe problem, vi sender bare opp noen millioner med brevdue. Når de gir Røkke masse gratis, hvorfor kan de ikke gi Island en storslått finale?

Vi er nok 100% i finalen, får garantert juryeplassen hvis det skulle bli nødvendig.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Vi har nok en ganske god sikring i juryen, som velger en av de ti bidragene som skal gå videre ;)

Including the five pre-qualified acts, the line-up for Saturday looks like this:

Semi final 2 qualifier

Israel

France

Sweden

Semi final 2 qualifier

Portugal

Iceland

Semi final 2 qualifier

Armenia

Russia

Semi final 2 qualifier

Bosnia & Herzegovina

Semi final 2 qualifier

Malta

Semi final 2 qualifier

Semi final 2 qualifier

Germany

Turkey

Semi final 2 qualifier

Semi final 2 qualifier

Semi final 2 qualifier

Romania

United Kingdom

Finland

Spain

Bra for Finland og Romania, men uheldig for Island og Bosnia. På en annen side er det mange "gode" startnummer igjen for Askeladden vår

Lenke til kommentar

Forresten, hvorfor er vi ikke forhåndskvalifisert? Pleier vel å være topp 10 fra i fjor som går direkte til finalen. Har de endret på dette?

Kom vel kanskje bra ut med Mira Craig og hun fra idol i fjor mener jeg å huske?

Lenke til kommentar
Forresten, hvorfor er vi ikke forhåndskvalifisert? Pleier vel å være topp 10 fra i fjor som går direkte til finalen. Har de endret på dette?

Kom vel kanskje bra ut med Mira Craig og hun fra idol i fjor mener jeg å huske?

Ble en femteplass ifjor, dog vi hadde beste låta ifjor...Men var dårlig show, noe som gjør at Europa ikke gidder å stemme oss til topps...

Lenke til kommentar

At de 10 beste fra forrige finale gikk automatisk videre til neste finale sluttet de vel med etter 2007, da det ble innført 2 semifinaler istedet. Maria opptrådde sist i finalen i fjor. Tørr ikke å tenke på følgende, dersom hun hadde fått startnummer 1,

Lenke til kommentar

Ble tvunget av non kompiser som er frelst av hele opplegget til å se semifinalen. Synes faktisk det var ganske ålreit å se på. Lo godt gjennom hele sendinga, eneste som fortjener medielyset er Islands bidrag, fantastisk stemme, fin sang og hu er utrolig pen.

Det er mer et freakshow enn en sangkonkurranse synes nå jeg :)

Lenke til kommentar
Ble tvunget av non kompiser som er frelst av hele opplegget til å se semifinalen. Synes faktisk det var ganske ålreit å se på. Lo godt gjennom hele sendinga, eneste som fortjener medielyset er Islands bidrag, fantastisk stemme, fin sang og hu er utrolig pen.

Det er mer et freakshow enn en sangkonkurranse synes nå jeg :)

Men det er jo det som er sjarmen med hele dritten :p

Samt det at man ser hvem som vinner, det er spennende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...