kolvereid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er 99,99% sikker på at juryen måtte backe opp Sverige til fordel for Hviterussland Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg mistenker også en juryeplass til Sverige, IGJEN. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Teit at juryer bestemmer en god del... de snakker om politikk, men juryer i respektive land har vel også politiske meninger? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Heldigvis kan jeg trøste meg med å bare ha tapt 15kr ikveld EDIT: Nei, det ble visst -100 Endret 12. mai 2009 av kolvereid Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tenk at Portugal gikk vidre. Tror den får mye poeng fra juryene. Må si at Island sin blir bedre og bedre. Heller at de vinner enn Rybak. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tenk at Portugal gikk vidre. Tror den får mye poeng fra juryene. Må si at Island sin blir bedre og bedre. Heller at de vinner enn Rybak. Tror Europa tjener bedre på Eurovison i Norge enn kriserammede Island... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Ikke noe problem, vi sender bare opp noen millioner med brevdue. Når de gir Røkke masse gratis, hvorfor kan de ikke gi Island en storslått finale? Vi er nok 100% i finalen, får garantert juryeplassen hvis det skulle bli nødvendig. Endret 12. mai 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Var nervøs på slutten der, men YES Island gikk videre!! Skulle bare mangle at de ikke gjorde det. Fin sang, fin stemme, fin jente og fin kjole! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det noen sjanse for at Rybak ikke går videre til en finale? Da ler jeg meg i så fall i hjel om han ikke skulle gå videre. Er jo så sikker på å vinne Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det noen sjanse for at Rybak ikke går videre til en finale? Da ler jeg meg i så fall i hjel om han ikke skulle gå videre. Er jo så sikker på å vinne Da skal det isåfall sne i Helvete først Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Virkelig? Hva om folk tenker "Nei, han går jo videre uansett, gidder ikke stemme på han". Har jo skjedd før at favoritter har røket ut på denne måten (ikke akkurat i GP, men andre arrangementer) Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vi har nok en ganske god sikring i juryen, som velger en av de ti bidragene som skal gå videre Including the five pre-qualified acts, the line-up for Saturday looks like this: Semi final 2 qualifier Israel France Sweden Semi final 2 qualifier Portugal Iceland Semi final 2 qualifier Armenia Russia Semi final 2 qualifier Bosnia & Herzegovina Semi final 2 qualifier Malta Semi final 2 qualifier Semi final 2 qualifier Germany Turkey Semi final 2 qualifier Semi final 2 qualifier Semi final 2 qualifier Romania United Kingdom Finland Spain Bra for Finland og Romania, men uheldig for Island og Bosnia. På en annen side er det mange "gode" startnummer igjen for Askeladden vår Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Forresten, hvorfor er vi ikke forhåndskvalifisert? Pleier vel å være topp 10 fra i fjor som går direkte til finalen. Har de endret på dette? Kom vel kanskje bra ut med Mira Craig og hun fra idol i fjor mener jeg å huske? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Forresten, hvorfor er vi ikke forhåndskvalifisert? Pleier vel å være topp 10 fra i fjor som går direkte til finalen. Har de endret på dette? Kom vel kanskje bra ut med Mira Craig og hun fra idol i fjor mener jeg å huske? Ble en femteplass ifjor, dog vi hadde beste låta ifjor...Men var dårlig show, noe som gjør at Europa ikke gidder å stemme oss til topps... Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 At de 10 beste fra forrige finale gikk automatisk videre til neste finale sluttet de vel med etter 2007, da det ble innført 2 semifinaler istedet. Maria opptrådde sist i finalen i fjor. Tørr ikke å tenke på følgende, dersom hun hadde fått startnummer 1, Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Har vel noe med at østblokklandene bare stemmer på hverandre også. Endret 13. mai 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har vel noe med at østblokklandene bare stemmer på hverandre også. Men det svarte ikke på spørsmålet, hvorfor er vi ikke direktekvalifisert? Fordi vi ikk er er blant de fire store eller vant ifjor Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ble tvunget av non kompiser som er frelst av hele opplegget til å se semifinalen. Synes faktisk det var ganske ålreit å se på. Lo godt gjennom hele sendinga, eneste som fortjener medielyset er Islands bidrag, fantastisk stemme, fin sang og hu er utrolig pen. Det er mer et freakshow enn en sangkonkurranse synes nå jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ble tvunget av non kompiser som er frelst av hele opplegget til å se semifinalen. Synes faktisk det var ganske ålreit å se på. Lo godt gjennom hele sendinga, eneste som fortjener medielyset er Islands bidrag, fantastisk stemme, fin sang og hu er utrolig pen. Det er mer et freakshow enn en sangkonkurranse synes nå jeg Men det er jo det som er sjarmen med hele dritten Samt det at man ser hvem som vinner, det er spennende! Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Apropos hvem som vinner. Siden Hviterussland ikke gikk videre, så kan Norge for min del bare ta seiern hjem. Men det hadde vært kos om Spania eller UK endelig hadde kunnet prestere igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå