kolvereid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Montenegro JA Tsjekkia NEIx1000 Belgia NEI Hviterussland JA Sverige JA Armenia JA Sveits NEI Tyrkia JAx1000 Israel NEI Bulgaria NEI Island JA Makedonia JA huff Romania NEI Finland NEI Portugal JA Malta JA Bosnia JA 10ja 7nei Selv om jeg burde stjele ja fra Montenegro, og gi den til Israel. Det er umulig å være objektiv Endret 12. mai 2009 av kolvereid Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Uff.. Er det bare høyttalerene som er dårlige...? Publikum er MISTENKELIG stille når programlederene snakker.. Endret 12. mai 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Uff.. Er det bare høyttalerene som er dårlige...? Publikum er MISTENKELIG stille når programlederene snakker.. Dårlig micing på publikum da... Går Tsjekkia videre er det pågrunn av at de satser på litt humor! Irland tok litt for mye av med det ifjor...men tror at Tsjekkia kan greie det da Latvia greide det ifjor! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er en VELDIG stor hall de er i også. Kan være derfor det blir litt tomt lydmessig. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jeg venter på dine 10 ^fmj Mine endelige: Hviterussland, sverige, armenia, tyrkia, israel, makedonia, portugal, malta, bosnia, island. Romania og Sveits Endret 12. mai 2009 av kolvereid Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) De står på side 2. Men etter live-fremføringene i dag så blir det kanskje et par små endringer. Orker ikke se over nå. Land jeg tror går videre fra semifinale 1: 1. Montenegro 2. Hviterussland 3. Sverige 4. Armenia 5. Tyrkia 6. Island 7. Makedonia 8. Israel 9. Malta 10. Bosnia-Hercegovina Israel bør kanskje vekk, får bytte de med Romania selv om det var et redselsfullt nummer. Klok av skade så er jeg Øst-Europeer i kveld. ^^ Endret 12. mai 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 @sameboe & ^fmj: Får håpe det da. Øhh.. Hva i alle dager skjer nå?.. o_O Oppholdsmusikk? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Altså, snodige sammensetning av ting på pauseinnslaget gitt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 tatu faktisk De var jo med for en del år tilbake... Er vel de russerne som er mest kjent i Europa vil jeg tro Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Eller kanskje Alla Pugacheva. Makedonia og Hviterussland, jeg trenger sukker på grøten! Endret 12. mai 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Eller kanskje Alla Pugacheva. Makedonia og Hviterussland, jeg trenger sukker på grøten! Aldri hørt om Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå må hviterussland komme!! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Videre til finale Tyrkia Sverige Israel (Jeg bytter de ikke ut likevel jeg) Portugal WÆÆÆ, HURRA, det var en aldri så liten overraskelse Malta Finland Litt overraskende må jeg si Bosnia-Hercegovina Det blir grøt uten sukker :!: Romania Armenia Island Så fotjent, så fortjent. Bombe at Hviterussland er ute. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Eller kanskje Alla Pugacheva. Makedonia og Hviterussland, jeg trenger sukker på grøten! Aldri hørt om Encyclopædia Britannica repeats a claim on its features website that Pugacheva has sold around 250 million records. Other internet sources claim figures from 75 million to 250 million records, though there is no official source for this information. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Disse går til finale: Island Bosnia og Herzegovina Romania Hviterussland Sverige Tyrkia Tsjekkia Armenia Portugal Israel Malta Finland Er fryktelig usikker på den siste plassen... Æsj, da røyk en av mine favoritter (Hviterussland) samt at det var merkelig at Israel og Finland dro videre.... Endret 12. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 200kr ut av vinduet? Japp, tror jeg jinxa både Hviterussland og Makedonia. :!: Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Uff, og jeg som satset på at de nordiske landene skulle ryke til h. men det var bare 50kr ritignok Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lille Sveits gikk i baret igjen, de har ingen venner. Rock slo ikke til i år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lille Sveits gikk i baret igjen, de har ingen venner. Rock slo ikke til i år. Vokalisten ødela... så er ikke så rart...dog de var en favoritt, og alltid fint å se at de ryker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå